اخبار

تمدید پذیرش طرح‌های نانومچ تا ۱۵ اسفندماه

بسپار/ایران پلیمر مهلت دریافت نمونه اولیه محصولات نوآورانه در نهمین دوره برنامه نانومچ تا ۱۵ اسفند تمدید شد.

 فراخوان نهمین دوره برنامه نانومچ، بنا به درخواست‌های دریافتی توسط متقاضیان، تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد و فناورانی که به محصول اولیه نانویی دست یافته و در صدد تجاری‌سازی آن هستند، می‌توانند تا مهلت تعیین شده برای ثبت طرح خود اقدام کنند و در مسیر تجاری‌سازی ایده خود، از حمایت‌های ویژه ستاد توسعه فناوری نانو بهره مند شوند.

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch)، به‌عنوان یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، تسریع و تسهیل در تجاری‌سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپا را دنبال می‌کند. نانومچ، به تیم‌های مستعدی که نمونه اولیه‌ای از محصولی با پتانسیل تجاری‌سازی را تولید کرده‌اند، کمک می‌کند تا با استفاده از زیرساخت‌های حمایتی این برنامه، از جمله خدمات، تسهیلات، آموزش و مشاوره‌های مورد نیاز، بتوانند نمونه اولیه را توسعه داده و آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، نانومچ در هر سال، طی فراخوان‌هایی اقدام به دریافت طرح کرده که اولین فراخوان دوره نهم آن، از اول بهمن ماه آغاز شده و بنا به درخواست‌های دریافتی، تا ۱۵ اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت. در این راستا، از تمامی تیم‌هایی که انگیزه و تمرکز لازم برای توسعه طرح نوآورانه‌ خود را دارند، دعوت می‌شود که طرح‌های خود را در این فراخوان ثبت کنند تا مورد ارزیابی فنی و تجاری قرار گیرد.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا