اخبار

توتال در ایران مجتمع پتروشیمی می‌سازد

بسپار می نویسد، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت فرانسوی توتال برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و توتال به منظور ساخت یک مجتمع پتروشیمی که با مشارکت بخش خصوصی ایران و این شرکت فرانسوی اجرا می شود، یک تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

برپایه این گزارش، این تفاهمنامه در دیدار هیات بلندپایه توتال در تهران امضا شد که براساس آن، این شرکت فرانسوی مطالعات و ارزیابی مقدماتی ساخت مجتمع پتروشیمی مورد توافق را طبق قوانین و مقررات ایران به عهده خواهد گرفت.

شایان ذکر است که این مجتمع پتروشیمی شامل یک واحد کراکر بخار (Steam-Cracker) در منطقه ساحلی با مقیاس جهانی و برپایه ترکیبی از خوراک اتان، نفتا، ال پی جی و دیگر خوراکهای مایع موجود خواهد بود.

براساس اعلام شرکت پتروشیمی، این مجتمع افزون بر واحد کراکر، واحدهای پایین دستی مربوطه را برای عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی و بین المللی شامل خواهد شد.

در مراسم امضای تفاهمنامه، دو طرف مراتب تمایل و علاقمندی خود را برای همکاری با یکدیگر به منظور ایجاد هم افزایی بیشتر که منافع دوجانبه را در برخواهد داشت، اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا