اخبار

تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی و بسته بندی معرفی می شوند

بسپار می نویسد، رییس انجمن علوم و صنایع غذایی خبر داده است: با حمایت وزارت صنعت فعالان برتر حوزه صنعت غذا دارای پروانه بهره برداری اعم از تولیدکنندگان، صنایع بسته‌بندی و پخش کالا پس از ارایه اطلاعاتشان، انتخاب و معرفی می شوند.

به گزارش مهر، محمدحسین عزیزی گفته است: در راستای اهداف و سیاست‌های کلان اقتصادی دولت و همچنین وظایف انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در حمایت از صنایع غذایی و استفاده از فضای پساتحریم، کتاب چند زبانه و نرم‌افزار ویژه صنایع غذایی با هدف معرفی صنایع معتبر به بازارها، سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی تدوین، تولید و منتشر خواهد شد.

 

رییس هیات مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی همچنین افزوده است: نخستین هدفی که این مجموعه ومشارکت کنندگان در نظر دارند، نظم بخشی به صنعتی است که مستقیما با سلامت مردم و در پس آن سلامت جامعه مرتبط است. از این رو قصد داریم تا در این پروژه صرفا صنایعی که دارای پروانه بهره‌برداری بوده و به سلامت غذایی جامعه اهتمام دارند، معرفی شوند.  

وی تصریح کرد: معرفی صنایع سرآمد غذایی که با وجود تحریم‌های ظالمانه توانستند حافظ اقتدار ملی و امنیت غذایی این کشور باشند به بازارها، تجار و مصرف‌کنندگان خارجی از دیگر اهداف این مجموعه بوده و در نظر است با کسب مشارکت وزارت امور خارجه این کتاب جهت استفاده برای تمامی سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران، سفارتخانه های خارجی مستقر در ایران، اتاق‌های بازرگانی، رایزن‌های تجاری، اتاق‌های مشترک و سایر نهادها و سازمانهای مرتبط ارسال شود.

به گفته عزیزی، فعالان حوزه صنعت غذا اعم از تولیدکنندگان، صنایع بسته‌بندی و پخش کالا می‌توانند اطلاعات خود را به انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ارایه دهند تا نسبت به معرفی خدمات آن اقدام لازم صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا