اخبار

تولید فیلم های چندلایه مخصوص کاربردهای گلخانه ای و فیلم های کشاورزی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، با توجه به تلاش های صورت گرفته در مرکز تحقیق و توسعه ی شرکت Bandera در مرکز  House of Extrusion یک خط اکستروژن با نام AgriFuture تولید شد. این دستگاه اخیرا به یک شرکت فرآیندی شناخته شده در آسیا فروخته شد. این شرکت  جزو برترین ها در میان شرکت های تولیدکننده فیلم بسته بندی در آسیا شناخته می شود.

این پروژه جوابی به نیازهای در حال رشد بازار آسیا در رابطه با افزایش فناوری های نوآور در رابطه با فیلم های چندلایه خصوصا برای کاربردهای کشاورزی بود.

خروجی این خط تولید برابر با 1300 کیلوگرم به ازای هر ساعت بوده که قادر است فیلم های حبابی را با عرض باز از 8 تا 12 متر و ضخامت های 60 تا 250 میکرومتر را تولید نماید. کاربردهای این تولید غالبا فیلم های کشاورزی و تونل های پوششی می باشد. مشخصات فنی این فیلم های گلخانه ای رانشگری شده به قرار زیر می باشد:

–       رانشگرهای دارای 5 تک پیچ با قطر 100 میلی متر که با صفحه نمایشگر هیدرولیکی کامل شده و دارای سامانه ی سنجش وزن گرانشی می باشد

–       هم رانشگر مخصوص تولیدات 5 لایه ای کامل شده با دای مخصوص و دارای سامانه ی IBCT، دارای حلقه ی خنک کننده ی خارجی با جریان دو برابری با بهره وری بالا

–       خط کنترل مرکزی با نرم افزار مدیریت فرآیند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا