اخبار

تولید مواد جدید مخصوص فیلم های گرما-درزگیری شونده

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، محصول جدید شرکت Vertellus با نام Morflex® 150 که در اصل ماده ی دی سیکلوهگزیل فتالات و یا DCHP می باشد برای گستره ی عظیمی از کاربردها تولید شده است. از جمله این کاربردها می توان به انواع پوشش، پلاستیک های غذاهای گرمادرزگیری شونده، برچسب های داررویی پایه اکریلیکی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

عمده ی مصرف این ماده را می توان در کاربردهای مواد حاوی PVC دانست. این ماده می تواند به عنوان یک نرم کننده ی کمکی در PVC استفاده شده و علاوه بر این به عنوان یک نرم کننده ی ضد سدکنندگی مصرف شود.

 در واقع محصول تولیدی DCHP تولیدی شرکت Vertellus به گونه ای طراحی شده است که می تواند به عنوان یک نرم کننده و یا بهبود دهنده ی چسبندگی مورد استفاده قرار گیرد. این ماده همچنین می تواند به عنوان یک افزودنی در تولید پراکسیدهای آلی که عموما به عنوان شروع کننده برای پخت پلی استرهای غیر اشباع مصرف می شود، مورد استفاده قرار گیرد.

با وجود غیر محلول بودن درون آب، DCHP می تواند به عنوان یک افزودنی پیش ساز برای درزگیرهای اکریلیکی و پوشش های ضد آب مورد استفاده قرار گیرد. پوشش های ضد آب عموما در فرودگاه ها و مسیرهای هواپیمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده زمانی که در فرمول بندی های جوهر و چاپ مصرف شود، موجب بهبود چسبندگی به زیر آیندهای کاغذی، وینیل ها و منسوجات خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا