اخبار

تولید پلی‌پروپیلن نسل جدید در مقیاس نیمه‌صنعتی توسط SABIC

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت SABIC قرار است تا پایان ماه مارچ 2017 اولین واحد تولیدی نسل جدید پلی‌پروپیلن در مقیاس نیمه‌صنعتی را در Sittard-Geleen هلند راه‌اندازی نماید. این واحد تولیدی که فناوری بسپارش فاز گازی خواهد بود، از تولید تمام صنعتی مواد پیشرفته تر که قرار است نیازهای بسیاری از واحدهای صنعتی نظیر خودروسازی، لوله، بسته بندی‌های پیشرفته و … را پاسخ گو باشد، حمایت می‌کند.

این واحد نیمه‌صنعتی از آخرین سری‌های سرمایه گذاری‌هایی است که توسط SABIC در واحد تحقیق و توسعه‌ی Brightlands Chemelot و واحد تولیدی در Sittard-Geleen انجام گرفته است. طبق گفته‌ی مدیر بخش هماهنگی‌های مربوط به فناوری :”سال آینده زمانی که این پروژه شروع به کار نماید، ما ظرفیت بسیار بیشتری برای تولید PP جدید برای فروش و تجاری کردن در اروپا به خصوص در Geleen و Gelsenkirchen آلمان خواهیم داشت.”

در حال حاضر شرکت SABIC رویکرد بسیار سریعی در ساخت و ساز و راه‌اندازی این واحد نیمه‌صنعتی دارد. این شرکت برای ساخت این واحد تولیدی از Zeton یک شرکت طراحی پیشرو در ساخت واحدهای تولیدی نوآورانه کمک گرفته است. این شرکت کمک خواهد کرد تا انعطاف پذیری‌های تولید افزایش قابل توجهی پیدا کند.

در حال حاضر SABIC در تلاش است تا گونه‌هایی با سفتی، مقامت ضربه زیاد، خواص جریان پذیری مناسب و سایر خواص جانبی ویژه که در صنایع گوناگون مورد نیاز است را تولید نماید. این شرکت همچنین در تلاش است تا از کاتالیزگرهای پیشرفته استفاده نماید. این شرکت در حال شناسایی سایر منطقی است که ممکن است در آن‌ها همچون هلند از فروش خوبی برخوردار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا