اخبار

تولید کربن و گرافیت مخصوص چاپ سه بعدی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  در کنار توسعه ی محصولات فعلی تولیدی و افزایش بازارهای آن ها، شرکت SGL Group به طور پیوسته در مورد کاربردهای مواد گرافیت و کربن فعالیت های اضافی و گسترده ای را انجام می دهد. چاپ سه بعدی یکی از مهم ترین حوزه های مصرفی این مواد می باشد.

دستگاه های چاپ سه بعدی به صورت لایه به لایه به تولید مواد در سه بعد مختلف می پردازند. این چاپ با استفاده از یک فایل دیجیتال بدون نیاز به هرگونه دستگاه اضافی صورت می پذیرد. شرکت SGL Group اجزای کربنی و گرافیتی را با کمک شرکت ExOne تحت نام تجاری CARBOPRINT® به بازار معرفی نموده اند.

همکاری این شرکت ها از تخصص هریک سرچشمه می گیرد. شرکت SGL Group در زمینه ی مواد خام دانش بسیار گسترده ای را دارا بوده و قدرت ساخت محصولات مختلف از هریک را داراست. علاوه بر این، این شرکت دارای فناوری های گسترده برای فرآیند محصولات کربنی می باشد. از طرف دیگر، شرکت ExOne می تواند مکمل خوبی در زمینه ی فناوری های چاپ سه بعدی باشد. این شرکت با استفاده از فناوری های خود نه تنها قادر است نمونه های اولیه را به مشتریان ارائه دهد، بلکه می تواند طی یک فرآیند مداوم محصولات مناسبی را با سرعت قابل قبولی از طریق چاپ سه بعدی تولید نماید.

از آن جایی که بدنه ی کربن پس از چاپ متخلخل می باشد، فناوری شرکت SGL Group نقش بسیار حائز اهمیتی را در بارور کردن با استفاده از بسپارها انجام می دهد.

این فناوری برای اولین بار در همایش انرژی و مدیریت پسماند برلین در اواخر ژانویه ی گذشته معرفی شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا