اخبار

ثبت رکورد ۲۵ دقیقه ای برای تاسیس یک شرکت با مسئولیت محدود

بسپا/ایران پلیمر در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران، رکورد ۲۵ دقیقه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود از لحظه ارائه درخواست از سوی متقاضی تا طی کردن تمامی مراحل کاری مربوط به تاسیس، به ثبت رسیده‌است.

رکورد ۲۵ دقیقه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود از لحظه ارائه درخواست از سوی متقاضی تا طی کردن تمامی مراحل کاری مربوط به تاسیس، به ثبت رسید.

این رکورد تازه که از سوی علی فیروزی، رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب‌و‌کار وزارت اقتصاد، اعلام شده نشان می‌دهد که روند ثبت و تاسیس بنگاه اقتصادی در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار اتاق تهران در مسیر هدفگذاری شده خود قرار گرفته است.

طبق سیاست‌های تبیین شده از سوی وزارت اقتصاد و ارائه زیرساخت‌های لازم از سوی اتاق تهران، حداکثر مدت زمان برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص در تهران، در صورتی که مشکلی از جانب متقاضی وجود نداشته باشد، به سه روز کاری منتهی خواهد شد.

به گفته مسئولان پنجره واحد فیزیکی شروع‌ کسب‌و‌کار در اتاق تهران، در حال حاضر، بسته به ارائه مدارک لازم از سوی متقاضی، طی مدت چهار روز کاری شرکت با مسئولیت محدود در این مرکز به ثبت می‌رسد.

آمارها نشان می‌دهد از خرداد ماه سال گذشته تا پایان فروردین‌ماه امسال، ۴ هزار و ۴۸۰ شرکت با مسولیت محدود و سهامی خاص در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار مستقر در اتاق تهران تاسیس و شناسه ملی برای آن به ثبت رسیده‌است.

 

اکسپورتنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا