اخبار

جایزه‌ی بهترین دستگاه مدولار به چه شرکتی تعلق گرفت؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در نمایشگاه Interpack2017 شرکت Gebo Cermex اعلام کرد که دستگاه پرکننده‌ی بطری CareSelect جایزه‌ی مربوط به ماشین آلات مدولار در بخش ‘Best Future Machine Award’ که توسط Rockwell Automation حمایت مالی می‌شد را دریافت کرده است.

در پی دریافت این جایزه که یکی از 5 جایزه‌ی مهم در زمینه‌ی ماشین آلات آینده می‌باشد، آقای Marc Aury رئیس این شرکت اذعان داشت که : “ما بسیار خوشحال هستیم که این جایزه را دریافت کردیم خصوصا اینکه هیئت منصفه مربوط به اهدای این جایزه عده‌ای از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه‌ی تولید ماشین آلات می‌باشند. این مساله نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی هستیم تا به هدف خود یعنی “آوردن کارخانه‌های هوشمند به زندگی روزمره” دست یابیم.

دستگاه CareSelect™ قادر است در هر دقیقه تا 40 محصول را بسته به ابعاد بسته بندی، شکل و وزن آن تحت فرآیند قرار دهد. این سامانه قادر است بطری‌های شکل گرفته را به صورت 90 درجه در مسیر درست به ماشین بسته بندی رسانده و دقت و مراقبت زیادی را دارا باشد. حتی محصولاتی با شکل ناپایدار نیز در این دستگاه قادر هستند از طریق محرک‌های مستقل جابجا شوند. در این دستگاه از برخورد و ایجاد هرگونه تجمع و اصطکاک بین محصولات و سامانه‌ی در حال حرکت تا 20 درصد نسبت به دستگاه‌های سنتی کاسته شده است. امکان تغییرات خودکار تنها در عرض یک دقیقه بدون نیاز به تنظیمات مکانیکی در استفاده از این ماشین امکان پذیر است. این دستگاه کمک بزرگی برای مصرف کنندگان در جهت دستیابی به صنعت 4.0 بوده چراکه امکان اتصال به ماشین آلات تولید بسته بندی مختلف را امکان پذیر می‌سازد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا