اخبار

خداحافظی نیره پیروزبخت از سازمان ملی استاندارد/ استاندار به استاندارد رفت

بسپار/ ایران پلیمر غلامرضا شریعتی متولد 1351 در بهبهان، عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور و دانش آموخته دکترای ژنتیک انسانی از سوی رییس جمهور به ریاست سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد.

وی فعالیت سیاسی خود را به عنوان یک اصلاح طلب از اواخر دولت هفتم و ابتدای دولت هشتم در مدیریت های مختلف استانداری خوزستان آغاز کرد و در دولت یازدهم به استانداری همین استان رسید.

او که بارها در مقام استانداری خوزستان و به دلیل ناکارآمدی در مدیریت بحران ها، شایعه برکناری اش در رسانه ها مطرح بود، حالا ریاست سازمان ملی استاندارد را برعهده گرفته است.

او جانشین نیره پیروزبخت می شود که به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد فردی از بدنه همین سازمان بود.

نام غلامرضا شریعتی دو بار بر سر زبان ها افتاد یکبار به دلیل انتشار فیلمی از او که با یک سیل زده خوزستانی به زبان تهدید سخن گفت و بار دیگر در جریان دادرسی پرونده امید اسدبیگی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به اتهام اخلال در نظام ارزی و پولی کشور، که عنوان شد وی هزینه سفر خارجی استاندار و خانواده وی و همچنین مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به همسر شریعتی را پرداخت کرده که البته هرگز به اثبات نرسید.

در دوره استانداری شریعتی در دولت دوازدهم، برای نخستین بار در کشور، حکم فرمانداری برای یک زن به عنوان فرماندار شهرستان کارون، توسط وی صادر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا