اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ خوش بینی قالب سازان به بازار سال 2021 میلادی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر در آخرین گزارش با عنوان “پیش بینی تجارت 2021” که توسط انجمن قالب سازان آمریکا به چاپ رسیده است، حس خوش بینانه ی قالب سازان نسبت به روزهای پیش رو قابل توجه است. این حس نه تنها در مورد شرایط تجاری کنونی وجود دارد بلکه در 99% موارد، قالب سازان معتقدند در سه ماهه ی اول 2021، شرایط تجاری بسیار بهتر خواهد شد.
بیش از 100 قالب ساز آمریکایی در این مطالعه شرکت کردند و این نظر سنجی از اواخر دسامبر 2020 تا اواسط ژانویه ی 2021 انجام شده است.
این گزارش اطلاعات مربوط به روند فروش، سطح تولیدات، هزینه ها، سطح فروش و چالش های پیش روی این صنعت است و با استفاده از 40 سوال شاخصه ی اقتصادی از شرکت های قالب سازی به دست آمد. این اطلاعات عملکرد 2020 شرکت ها را شامل شده و همچنین در مورد پیش بینی عملکرد آن ها در سال 2021 بوده است. این نظر سنجی تاثیر شیوع بیماری Covid19 بر تجارت قالب سازان را نیز در برمی گیرد.
این دومین بار بود که در سال 2020 انجمن قالب سازان در مورد ظرفیت تولید آن ها اطلاعات جمع آوری می کرد و نتایح نشان داد که میزان تولید آن ها از 67% به 73% افزایش پیدا کرده است. به علاوه بسیاری از شرکت ها اعلام کرده اند که میزان فروش آن ها در 12 ماه گذشته بسیار بیشتر افزایش داشته است.
سوال دیگر در مورد توسعه ی نیروی کار بوده است که نتایج نشان می دهد این عامل از 93% به 53% کاهش پیدا کرده است. همچنین توسعه ی محصولات و فناوری های جدید نیز پیشرفتی نداشته است. این مورد به دلیل ایجاد چالش هایی در زمینه ی مقابله با رقیبان خارجی، فشار قیمت ها و حفظ سودآوری بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا