اخبار

دانش‌بنيان ها در عرصه بین المللی/ آريا پليمر پيشگام در نشست مشترك اقتصادی ايران-اندونزی در حوزه نانو فناوري شرکت کرد

بسپار می نویسد، شركت آريا پليمر پيشگام، از شركت‌هاي دانشبنيان مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان در نشست مشترك اقتصادي ايران و اندونزي در حوزۀ نانو فناوري حضور يافت.

به گزارش روابط عمومي شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان، نشست مشترك اقتصادي ايران و اندونزي در حوزۀ نانو فناوري با هدف توسعه تعاملات تجاري و اقتصادي بين ايران و اندونزي، اواسط شهريورماه سال جاري در شهر جاكارتا اندونزي برگزار شد تا توسعه روابط علمي و فناوري دو كشور را هموار كند.

در اين رويداد يك روزه كه به دعوت وزارت صنايع اندونزي برگزار شد، دوازده شركت ايراني كه در صنايع نساجي، ساختمان، كشاورزي، پليمر، خودرو، تجهيزات و نانو پوشش‌ها فعاليت دارند، آخرين دستاوردهاي فناورانه خود را براي شركت‌هاي صنعتي اندونزي به نمايش گذاشتند.

محمد علي‌آبادي، مديرعامل شركت آريا پليمر پيشگام از واحدهاي فناور مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان ضمن حضور در اين نشست تجاري، دو محصول «نانوافزودني پلي وينيل كلرايد سخت» در حوزه ساختمان و «مستربچ ضدخش بر پايه‌ي پلي‌پروپيلن» براي كاربرد در صنعت خودرو را براي شركت‌كنندگان تشريح كرد.

در حال حاضر بيش از ۴۸۰ شركت و موسسه فناور در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان فعاليت مي‌كنند و اين شهرك در سال‌هاي اخير موضوع بين‌المللي‌سازي شركت‌ها را به عنوان يك برنامه محوري دنبال مي‌كند.


منبع:شرکت علمی تحقیقاتی اصفهان 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا