اخبار

در صورت تعویق نمایشگاه ها، وجوه عودت داده نمی شود!

بسپار/ ایران پلیمر شنیده بودیم که پس از تعویق نمایشگاه نفت غرفه گذاران نسبت به عودت وجوه پرداختی خود اقدام کرده بودند که ناموفق بود.

امروز هم برگزارکننده نمایشگاه چاپ و بسته بندی که روز گذشته و یک هفته قبل از برگزاری تعویق آن تا اطلاع ثانوی اعلام شد رسما در گفت و گو با چاپ و نشر آلاین اعلام کرد که: در حال حاضر امکان انصراف و استرداد وجه برای هیچ کدام از شرکت کنندگان امکان پذیر نیست؛ زیرا نمایشگاه صدر درصد برگزار خواهد شد و تنها  تغییری که رخ داده در زمان اجرای آن است که آن هم به دلیل شیوع بیماری کرونا بوده است.

وی در ادامه افزود: می توانم اطمینان دهم که زمان برگزاری نمایشگاه بین 10 تا 22 بهمن ماه خواهد بود که البته زمان دقیق آن متعاقباً به اطلاع متقاضیان شرکت در نمایشگاه خواهد رسید!

 

دلیل این اتفاق چرخه ای است که در بخشی از آن کسی مقصر نیست. پرداخت اجاره بهای غرفه ها و سایر پرداخت های امور ستادی از سوی برگزار کنندگان موجب می شود عملا عودت تمام وجوه دریافتی از مشارکت کنندگان امکانپذیر نباشد اما به هر حال این هم یکی دیگر از دغدغه هایی است که دست کم در بخش صنایع پایین دستی در میان درخواست کنندگان اولیه غرفه ها دیده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا