اخبار

دومین قرارداد بلندمدت حوزه پتروشیمی با صنایع پایین دست در بورس کالا

بسپار می نویسد، در حالیکه اوایل تیرماه نخستین معامله پتروشیمی تندگویان با صنایع پایین دستی در قالب یک قرارداد بلندمدت از طریق بورس کالای ایران صورت گرفت، امروز نیز دومین بخش معاملات این شرکت در قالب همان قرارداد در بورس کالا انجام شد.


به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران، پتروشیمی تندگویان در قالب یک قرارداد بلند مدت متعهد شد که حجم مشخصی از محصولاتش را برای تامین نیاز صنایع پایین دست در بورس کالا عرضه کند که امروز نیز دومین عرضه های این شرکت در قالب قرارداد بلندت مدت صورت گرفت. براساس آمار معاملات، امروز در گروه محصولات پلیمری، پتروشیمی تندگویان اقدام به عرضه پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری به صورت قراردادهای بلندمدت کرد، گریدهای ۸۲۱، ۸۲۵، ۷۸۱ و ۷۸۵ به صورت سلف ۳هفته آینده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه شد.

 

به این ترتیب گریدهای ۸۲۱ و ۸۲۵ با قیمت پایه ۳ هزار و ۴۱۰ تومان و به ترتیب با حجم های ۱۳۰ و ۳۳۰ تن مورد معامله قرار گرفتند. گریدهای ۷۸۱و ۷۸۵ نیز با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۴۹ تومان و به ترتیب با حجم های ۱۳۲ و ۲۲۰ تن خریداری شدند. گریدهای TG این مجتمع هم امروز به صورت قراردادهای بلندمدت عرضه شد. گرید ۶۴۵ با حجم ۳۹۶ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۷۶۴ تومان و گرید ۶۴۱ سوپربرایت نیز با حجم ۸۰۳ تن و با قیمت پایه ۲ هزار و ۸۹۳ و ۲ هزار و ۸۷۵ تومان و گرید ۶۴۵ نیز با حجم ۱۵۴ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۸۷۵ تومان مورد معامله قرار گرفت. گفتنی است  قیمت پایه بر مبنای قیمت کشف شده محصولات در قالب قراردادهای بلندت مدت در هفته قبل بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا