اخبار

دو خبر از بازار مواد اولیه پتروشیمی: حذف سقف سهمیه بهین یاب کالای پلی اتیلن سنگین تزریقی/ از سرگیری تولید پلی پروپیلن در نوید زرشیمی

بسپار می نویسد، همزمان با از سرگیری تولید پلی پروپیلن از سوی مجتمع نوید زرشیمی برخی کمبود های این محصول در بازار مرتفع می شود.
مرضیه طهماسبی مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی اظهار کرد: تولید پلی پروپیلن از سوی شرکت نوید زرشیمی در هفته جاری از سرگرفته شده است  و بازار بزودی دارای  وضعیتی پایدار خواهد شد.
 وی با بیان اینکه قرار است که زمان اعلام قیمت های خرداد ماه تغییر کند، گفت: قیمت ها در هفتم و نیز  بیست و یکم خرداد ماه اعلام خواهد شد و چهاردهم خرداد اعلام قیمت نخواهیم داشت.
مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که بطور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم اظهار کرد: قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.
وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز  و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

 


حذف سقف سهمیه بهین یاب کالای پلی اتیلن سنگین تزریقی

سقف سهمیه بهین یاب کالای پلی اتیلن سنگین تزریقی در بورس کالای ایران از روز گذشته سه شنبه حذف شده است.
 پیرو اطلاعیه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس کالای ایران، با توجه به شرایط بازار کالاهای پلی اتیلن سنگین تزریقی و تصمیم کمیته بازار بورس کالای ایران، کلیه خریداران عضو سامانه بهین یاب از روز سه شنبه مورخ 26/02/1396 می توانند بدون در نظر گرفتن سقف سهمیه اقدام به خرید کالاهای مذکور نمایند.



[EasyDNNnewsLink|213]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا