اخبار

دکتر سیدی: برای تحقق افزایش 2.5 برابری تراکنش نمایشگاهی شهر آفتاب تلاش می کنیم

بسپار می نویسد، مدیرعامل شرکت شهر آفتاب با تاکید بر تلاش برای تحقق افزایش 2.5 برابری تراکنش نمایشگاهی شهر آفتاب نسبت به سال 95، از برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم التحریر اداری و تجهیزات مهندسی در مجموعه شهر آفتاب خبر داد.


  سیدمحمد سیدی اظهار داشت: چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم التحریر اداری و تجهیزات مهندسی 20 تا 23 تیرماه از ساعت 10 صبح تا 17 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب میزبان علاقه‌مندان و متخصصان خواهد بود.

وی افزود: شهر آفتاب ظرف یک سال گذشته تلاش کرده است دوران گذار ابتدای راه را به شکل مناسب سپری کند و به جایگاه اصلی در صنعت نمایشگاهی کشور برسد. بی تردید در این مسیر توجه به استراتژی‌های نمایشگاهی در دستور کار ما قرار داشته است. معتقدیم اگر به موضوع استراتژی‌های نمایشگاهی توجه نشود، مسیر طی شده همراه با مشکلات فراوانی خواهد بود.

مدیرعامل شهر شرکت شهر آفتاب ادامه داد: همیشه در مقابل تغییرات مقاومت‌هایی وجود دارد اما با وجود همه مشکلات توانستیم در سال جاری استراتژی‌های خود را برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف پیاده‌سازی کنیم. امیدواریم در سال جاری نسبت به سال گذشته که نخستین سال فعالیت ما بود بتوانیم تا 2.5 برابر تراکنش‌های نمایشگاهی شهر آفتاب را افزایش دهیم. بی‌تردید در این مسیر یکی از موضوعاتی که به صورت جدی مورد توجه ما قرار دارد، پیاده‌سازی سرفصل‌های جدید نمایشگاهی است، چراکه با تعداد نمایشگاه‌هایی که در دنیا برگزار می‌شود فاصله داریم در حالی که ظرفیت برگزاری بسیاری از آنها در این مجموعه وجود دارد.

سیدی به برگزاری نمایشگاه شهر کتاب برای دومین دوره در مجموعه شهر آفتاب اشاره کرد و افزود: با ارزیابی‌های انجام شده در مجموع شاخص‌ها نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری را شاهد بودیم و شاخص رضایتمندی شهروندان از برگزاری نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شهر شرکت شهر آفتاب به سیزدهمین دوره نمایشگاه لوله، اتصالات و تاسیسات ساختمانی اشاره کرد و افزود: پس از این نمایشگاه نیز چهارمین دوره نمایشگاه لوازم التحریر اداری و تجهیزات مهندسی برگزار خواهد شد که اهداف آن فراتر از یک نمایشگاه معمول خواهد بود و قطعا در آینده شاهد پیاده‌سازی استراتژی‌های نمایشگاهی در نمایشگاه لوازم‌التحریر خواهیم بود.

مدیرعامل شهر شرکت شهر آفتاب درخصوص تکمیل فازهای دوم و سوم مجموعه شهر آفتاب نیز گفت: تمامی برنامه‌ها و شکل اجرای آنها آماده است اما منتظر بحث مالکیت نمایشگاه و استقرار شورای جدید هستیم تا بتوانیم فاز دوم نمایشگاه را با تامین مالی در اولین فرصت آغاز کنیم. البته بانک شهر هم انگیزه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری با توجه به مالکیت این مجموعه دارد.

سیدی درخصوص تکمیل تقویم نمایشگاهی شهر آفتاب در سال جاری گفت: این تقویم با رویکرد افزایش 2.5 برابری تراکنش‌های نمایشگاهی تهیه شده و قطعا با تغییرات اندکی اجرایی خواهد شد. در حال حاضر طرح متقاضیان نمایشگاه شهر آفتاب بالاست و در حال بررسی متقاضیان هستیم اما برای برگزاری نمایشگاه جدید محدودیت زیادی داریم که با اولویت به برگزاری آنها خواهیم پرداخت.

منبع: روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا