اخبار

راه حل جدید و کاربردی مخصوص فوم های انعطاف پذیر پلی اورتان در کاربردهای خودرویی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، یک شرکت تولیدکننده ی افزودنی های بسپاری که شرکتی پیشرو و جهانی در این زمینه محسوب می شود به نسل جدیدی از محصولات ضداکسنده ی مایع با نام NAUGARD® FOAMPLUS LE دست یافته است. این محصول مخصوص صنعت پلی اورتان تولید شده است. این محصول برای اولین بار در CHINAPLAS2017 معرفی شد.

این محصول در اصل برای رفع چالش های موجود در خودروسازی تولید شده است. این محصول دارای رهایش بسیار اندک مواد فعال بوده و جهت استفاده در کاربردهای داخلی خودرویی یا VIAQ بسیار مناسب می باشد.

محصولات NAUGARD® FOAMPLUS LE به گونه ای طراحی شده اند که نسبت به نمونه های مشابه در برابر شرایط گرمایی بسیار پایدارتر می باشند. این پایداری گرمایی به این مواد کمک می کند تا در برابر هرگونه سوختگی مقاوم بوده و دارای پایداری پلی ال باشند.

یگی دیگر از مزایای حائز اهمیت این محصول وجود ضد اکسنده های مایع بوده که محدوده ی گرانروی مناسب برای هرکاربرد را ایجاد می نماید. این محصول تولیدی تا 90 درصد از رهایش های مواد فعال خود از جمله VOC و FOG کاسته است. این محصولات جدید در خودروهای آلمانی از جمله Daimler، BMW، Porsche و VW مورد استفاده قرار گرفته است.

به طور کلی صنعت خودروسازی در حال جایگزینی مواد سنتی با پلی اورتان ها بوده تا راحتی بیشتری را ایجاد نموده، استاندارهای بهینه سازی سوخت را بهبود داده و امنیت و انعطاف پذیری بیشتری را باعث شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا