اخبار

رضا محتشمی پور: یک سال تهران پلاست، یک سال ایران پلاست!

رضا محتشمی پور، رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ایران گفت: پس از برگزاری نمایشگاه تهران پلاست، با ایران پلاست مذاکره می کنیم تا این دو نمایشگاه را به یکدیگر نزدیک کنیم، به صورتی که هر دو با هم پیوند خورده و مکمل یکدیگر شوند. می توان رویه دو سالانه ایران پلاست را حفظ کرده و به صورت یک سال در میان هر کدام از این دو نمایشگاه را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی،  رضا محتشمی پور رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ایران در گفت و گو با خبرنگار انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، یکی از ویژگی های نمایشگاه تهران پلاست را کار گروهی دانست که توسط بخش بزرگی از اهالی صنعت انجام شده است. 

وی که روز پنج شنبه از نمایشگاه تهران پلاست بازدید کرد با بیان این که این نمایشگاه ظرفیت زیادی برای توسعه دارد، گفت: این امیدواری وجود دارد که سال های آینده شاهد نمایشگاه بهتری باشیم.
محتشمی پور در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری دو نمایشگاه تهران پلاست و ایران پلاست در تقابل با هم قرار نخواهند گرفت به نوعی که موجب کاهش بازدیدکنندگان و غرفه گذاران در هر کدام شود، گفت: تقابلی صورت نمی گیرد، اکنون نمایشگاه ایران پلاست به صورت دوسالانه برگزار می شود و می توان با حفظ این رویه، یک سال تهران پلاست و یک سال ایران پلاست برگزار شود. 

وی در همین ارتباط ادامه داد: هماهنگی میان این دو نمایشگاه، کار دشواری نیست؛ ما در ایران پلاست نیز مشکلات اجرایی همچون جذب صنعتگران داریم، بنابراین می توان این دو نمایشگاه را با یکدیگر هماهنگ کرد. 

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ایران گفت: اکنون ما پیگیر این موضوع هستیم که بعد ازبرگزاری نمایشگاه تهران پلاست، با ایران پلاست صحبت کنیم و دو نمایشگاه را به یکدیگر نزدیک کنیم تا هر دو با هم پیوند خورده و مکمل یکدیگر باشند.
محتشمی پور برگزاری اولین دوره نمایشگاه تهران پلاست را خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد که این رویه ادامه داشته باشد.
محتشمی پور در پاسخ به دلیل عدم حضور شرکت های پتروشیمی، اظهار داشت: بنده درباره علت حضور نداشتن آنها اطلاعی ندارم؛ اما به طور مثال یکی از شرکت ها حدود 10 روز پیش از برگزاری این نمایشگاه، به بنده اطلاع داد که تعدادی از شرکت های پتروشیمی قصد حضور در این نمایشگاه را دارند اما به دلیل زمان اندک برای پیگیری کارها، این مشارکت میسر نشد.
وی تصریح کرد: حضور نداشتن شرکت های پتروشیمی در این نمایشگاه، لزوما به معنی تحریم نیست و دلیلی برای تحریم وجود ندارد؛ شاید برای آنها امکان ثبت نام به موقع وجود نداشته است.
این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور تشکل های بخش خصوصی در شورای سیاست گذاری تهران پلاست، آیا این امکان برای آنها در نمایشگاه ایران پلاست به وجود می آید، گفت: این موضوع آرزوی ما است. تشکل ها سابقه ی زیادی دارند، صرف اختلاف سلیقه دلیل بر بی اعتنایی و جدایی نیست. برای ما حضور تشکل ها ایده آل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا