اخبار

رنگ دهنده های پلاستیکی برای صنعت خودرو

گروه ترجمه و تولید محتوا در  بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت DIC هم از شرکت هایی بود که در نمایشگاه Plastindia2018 شرکت کرد. این شرکت که در زمینه ی آمیزه های بسپاری مشغول به کار است عموما فعالیت های کسب و کاری خود را در آسیای جنوب شرقی و اسیای جنوبی انجام می دهد. 
طبق پیش بینی های انجام شده انتظار می رود  سالیانه تا سال 2020 بازار خودرو در هندوستان به 7 میلیون وسیله ی نقلیه ی برقی و هیبریدی برسد. دلیل اصلی این موضوع نگرانی دولت هندوستان در مورد آلودگی هایی هوا می باشد.
نمایشگاه Plastindia که برای اولین بار در سال 1990 برگزار شد و هر سه سال یکبار برگزار می گردد توجهات بسیاری را به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های دنیا به خود جذب کرده است.
این شرکت در این نمایشگاه پلی فنیلن سولفید که به وفور در قسمت های مختلف خودرویی مورد استفاده قرار میگیرد را معرفی نمود. این ماده به دلیل داشتن مقاومت شیمیایی و مقاومت حرارتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، شرکت DIC رنگ ها مخصوص کاربردهای عمومی خودرویی را نیز معرفی نموده است.
گروه DIC هندوستان را به عنوان یکی از متوسط تا بزرگترین بازارهای خود معرفی نموده و در جهت گسترده کردن خود در این کشور شتاب هرچه بیشتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا