اخبار

ساخت دستگاه ترموفورمینگ با ویژگی های منحصر به فرد در کشور

بسپار می نویسد، محمد رضا شاکری، مدیرعامل شرکت پارسیان برای اولین بار در نمایشگاه تهران پلاست دستگاه ترموفورمینگی را در معرض نمایش عموم قرار داده­ است. دستگاه ترموفورمینگ برای ساخت ظروف یکبار مصرف و بسته­ بندی که به گفته شاکری، شرکت ­های سازنده­ این دستگاه در کشور اندک هستند.

دستگاه ساخت ما از لحاظ عرض گیره و سرعت تولید بالاتر است. دستگاه بسیار خوب طراحی و ساخته شده­ وحدود 4 ماه طراحی و 4 ماه ساخت اولیه این دستگاه زمان برده و اکنون در خط تولید قرارگرفته­ است. همچنین پارسیان دستگاه تزریق پلاستیک در سایزهای متفاوت نیز تولید می­­کند.

شرایط رکود اقتصادی و اقساط بلند مدت و …  موجب شده اکثر تولیدکنندگان تحت فشار باشند. در این شرایط ما جزو معدود شرکت­ های سازنده ماشین­­ آلات هستیم و تولید تحت فشار ما را واداشت تا با همکاری شرکت پولاد ماشین ­آلات BORCHE را وارد و با مشارکت یکدیگر بفروشیم. البته این فعالیت حالت آزمایشی دارد و حدود سه ماه است که آن را شروع کرده ­ایم. در طی این چند ماه بیش از 15- 16 دستگاه این برند در کشور به فروش رسیده است.  مشتری­ های خاصی تنها دستگاه­ های ساخت ما را ترجیح می­دهند و حاضر به خرید ماشین­ آلات چینی نیستند. برای آن دسته از افراد که خواهان ماشین­ های چینی و اقساط بلند مدت  هستند دستگاه ­های BORCHE نیز موجود است.

شاکری در رابطه با نمایشگاه تهران پلاست گفت: نمایشگاه روز گذشته (جمعه) خوب بوده ­است. به دلیل اینکه برای اولین بار نمایشگاه برگزار شده مشکلاتی وجود داشت و زیرساخت­ها دارای نواقصی بود که حل شد. یکی از خصوصیات تهران پلاست و نقطه قوت آن، دخیل بودن تشکل­ها در سیاست­ گذاری­ های نمایشگاه بود، در ابتدا سخت پیش رفت ولی با گذشت زمان بهبود پیدا کرد. همچنین فضای آن بزرگتر و مسیر برای جابجایی ماشین ­آلات بدون ترافیک بود. البته نمایشگاه باید از لحاظ اقتصادی تجزیه و تحلیل شود. در کل نمایشگاه فراتر از انتظاری بود که از دوره نخست یک نمایشگاه می­توان داشت.


(ادامه دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 174 ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا