اخباراخبار ویژه

ساعتی پس از درج خبر انتقادی ایران پلیمر/ مهشید منفرد تعویق نمایشگاه رنگ و رزین را رسما اعلام کرد

بسپار/ ایران پلیمر امروز نوشتیم که مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین متاسفانه دو هفته پیش از برگزاری نمایشگاه از اعلام خبر رسمی تعویق نمایشگاه به منظور حصول حداکثری واریزی مشارکت کنندگان و غرفه گذاران استنکاف می کند. اینجا بخوانید: تک تازی نمایشگاه رنگ و رزین و بلاتکلیفی مشارکت کنندگان/ شعار جهش تولید به نام تولید، به کام دیگران

ساعاتی بعد از انتشار این خبر، مهشید منفرد مدیر ستاد برگزاری نمایشگاه رسما تعویق این نمایشگاه را با صدور اطلاعیه زیر اعلام کرد. چنانکه گفته بودیم مبالغ دریافت شده از غرفه گذاران برگشت داده نمی شود.

 

اطلاعیه مهم
شرکت کنندگان محترم در بیستمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری
با سلام،
احتراماً؛ همانطور که مستحضر هستید ستاد برگزاری نمایشگاه  با حمایت و پشتیبانی آحاد دست اندرکاران صنایع مرتبط، تمام مساعی خود را در راستای برگزاری نمایشگاه در تاریخ 19 الی 22 آذرماه 99 به عمل آورده و کلیه اقدامات لازم تا این زمان به نحو احسن به اجرا در آمده است. لکن با توجه به بند 15 صفحه 10 طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور و لزوم تبعیت از ابلاغیه مذکور، در ارتباط با انجام تمامی  فعالیت های اجتماعی – اقتصادی – فرهنگی  در آذر ماه ۹۹، برگزاری رویداد فوق به زمان مناسب دیگری موکول میگردد. بدیهی است حقوق ثبت نام کنندگان (طبق مفاد مندرج در مقررات عمومی نمایشگاه) برای حضور در این رویداد عیناً محفوظ خواهد ماند.
امید است در اسرع وقت شاهد حذف یا کنترل شیوع ویروس منحوس بوده و با همکاری و تلاش متقابل شاهد برگزاری هر چه با شکوهتر این دوره از نمایشگاه باشیم.
با کمال احترام و سپاس
ستاد برگزاری
م. منفرد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا