اخبار

سحر مومنی، دبیر انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند اعلام کرد: برگزاری رویدادهای علمی در ایران پلاست

بسپار/ ایران پلیمر انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه 6 کارگاه آموزشی را در محل آمفی تئاتر سالن 35 برگزار می کند.
به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، سحر مومنی دبیر این انجمن در خصوص اهداف این انجمن تخصصی از برگزاری کارگاههای آموزشی در نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه ایران پلاست  یک نمایشگاه تخصصی و بر پایه دانش فنی است و انجمن تلاش می کند با برگزاری این همایش ها، سطح علمی شرکتکنندگان را افزایش دهد که با استقبال خوبی هم همراه بوده است. با توجه به محدودیت زمانی، تدارک 6 کارگاه را دیده ایم که 5 سخنران آن داخلی و 1 سخنران بین المللی خواهد بود.
وی افزود: در حدود چهار سال یک کمیته علمی در انجمن تشکیل شده که اعضای آن متشکل از اساتید دانشگاه و مسوولین تحقیق و توسعه شرکت های زیر مجموعه انجمن است. این افراد به بررسی داده ها و موضوعات این همایش پرداخته و تاکید ما برای کارگاه های امسال تجاری بودن در کنار نتایج آزمایشگاهی و تحقیقات است.
دبیر انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند با اظهار امیدواری از استقبال خوب شرکت کنندگان از برگزاری این کارگاهها و دورههای آموزشی تاکید کرد: این کارگاههای آموزشی در سالن 35 و (آمفی تئاتر) برگزار می شود. تاکنون  نامه نگاری ها و مکاتباتی با مجموعه ها صنایع تکمیلی و ادارات برای دعوت از افراد انجام شده است. همچنین این موضوع از طریق سایت انجمن و پوستر های ما در نمایشگاه اطلاع رسانی خواهند شد. حضور برای عموم افراد علاقه مند نیز آزاد است.
وی در خصوص سایر برنامه های این انجمن در نمایشگاه ایران پلاست خاطر نشان کرد:  مانند دوره های قبل به معرفی اعضای انجمن خواهیم پرداخت و دستاورد های 50 عضو انجمن را به نمایش خواهیم گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا