اخبار

سرمایه گذاری برای فناوری جدید تولید درب بطری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Xolution، توسعه دهنده درب قوطی با قابلیت بسته شدن مجدد، قصد دارد تا با سرمایه‌گذاری به ارزش 41 میلیون یورو بخش تولید خود را گسترش دهد. بدین ترتیب، حجم تولید درب‌های چندسازی‌ای از جنس پلیمر/فلز به 1 میلیارد واحد خواهد رسید.

فناوری XO این شرکت متشکل از یک درب پلاستیکی تهیه شده به روش قالب‌گیری تزریقی بوده که بر روی قسمت فلزی قوطی قرار گرفته است. این فناوری امکان استفاده چندباره باز و بسته کردن قوطی را فراهم می‌آورد.

شرکت Xolution با همکاری شرکت تولید کننده محصولات بسته‌بندی Alpha، شرکت Hekuma و شرکت قالب‌ساز Z-Moulds توانسته استتولید تمام خودکار این فناوری را تکمیل نماید. واحدهای تولیدی مجزا از قابلیت تولید 200 میلیون قطعه در سال برخوردارند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته قرار است این واحدها در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و شرق آسیا نصب و راه‌اندازی گردند.

اطلاعات بیشتر در خصوص قالب‌های بکار گرفته در این نوآوری توسط مدیر توسعه بازار شرکت Z-Mouldsطی همایش بین‌المللی AMI در ماه ژوئن که در شهر برلین برگزار خواهد شد، ارائه می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا