اخبار

سرمایه گذاری Clariant در چین برای راه اندازی یک واحد تولیدی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Clariant که شرکتی پیشرو در زمینه‌ی تولیدات مواد شیمیایی خاص شناخته می‌شود، فعالیت‌های خود در آسیا را افزایش خواهد داد. این شرکت سرمایه گذاری جدیدی در کشور چین انجام داده که قرار است با ایجاد یک واحد تولیدی افزودنی‌های ویژه ای را بسازد. این افزودنی‌ها طراحی شده بوده و مخصوص کاربردهای پلاستیک، پوشش و جوهر می‌باشد.

طبق گفته‌ی Christian Kohlpaintner یکی از اعضای کمیته‌ی اجرایی شرکت Clariant : “این سرمایه گذاری نشانه‌ی دیگری از تقویت حضور ما در چین می‌باشد. کشوری که تصمیمات آینده‌ی ما به آن ارتباط خواهد داشت. تولید محلی در چین به اثبات موقعیت ما کمک خواهد کرد تا از دورنمای رشد در آسیا و به خصوص در چین بهره مند شویم. نزدیکتر بودن به مشتریان امکان تعامل بهتر را فراهم نموده و کمک می‌کند راه حل‌های موثر تری را ارائه نماییم. به علاوه حضور در چیندید بازاری ارزشمندی را به ما خواهد داد.”

با این سرمایه گذاری، واحد کسب و کار افزودنی (Business unit یا BU) دو واحد تولیدی کاملا مجزا به شبکه‌ی محلی دیرپای این شرکت با حمایت‌های فنی و مالی خواهد افزود. این مساله به واحد کسب و کار افزودنی این امکان را می‌دهد تا به نیازهای در حال رشد نوآورانه و ماندگار در آسیا پاسخ دهد. به عنوان مثال بازار پوشش‌های پایه آبی در منطقه‌ی آسیا اقیانوسیه  از 15 میلیارد دلار در سال 2015 به 19 میلیارد دلار در سال 2020 خواهد رسید. این واحد تولیدی جدید در Zhenjiang چین خواهد بود و انتظار می‌رود تا سال 2018 فعالیت تولید خود را آغاز نماید.

واحدهای تولیدی شرکت Clariant با دو فعالیت مجزا بر ارائه‌ی راه حل‌های افزودنی مخصوص بسته بندی، فیلم‌های Agro، خودروسازی و سایر کاربردها استوار خواهد بود. از جمله سایر فعالیت‌های این واحدهای تولیدی افزودنی‌هایی مخصوص پوشش و کاربردهای جوهر خواهد بود. محصولات شرکت Clariant می‌توانند به بهبود خواص محصولات نهایی کمک کرده، مصرف انرژی را بهینه نمایند و مهم تر اینکه خاصیت بازیافت داشته باشند. با توجه “سیزدهمین برنامه‌ی پنج ساله‌ی چین” و قانون صنعتی “ساخت چین 2025” لازم است تا تمام شرکت‌های موجود در این کشور سازگاری محصولات خود را با محیط زیست بررسی کرده و امنیت زیست محیطی آن‌ها را تامین نمایند. این مساله، نکته ای است که بسیار مورد توجه شرکت Clariant قرار دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا