اخباراخبار ویژه

سپهرپلاستیک پدیده توسط رییس جمهور افتتاح شد

بسپار/ ایران پلیمر  شرکت سپهرپلاستیک پدیده، تولیدکننده ظروف PET و پلاستیک، درب و بطری از جنس پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن در زنجان توسط رئیس‌جمهور به ‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

این شرکت در راستای تامین بطری مواد شوینده و برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های سرمایه‌گذاری توسط هلدینگ گلرنگ، عملیات اجرایی خود را در سال ۹۶ و به منظور تامین ادوات بسته‌بندی و ساخت انواع قالب‌های تزریق پلاستیک و بادی آغاز و در آبان‌ماه امسال محصولات خود را روانه بازار کرد.

با استقرار شرکت ساینا (گروه صنعتی پاکشو) تا قبل از سال ۱۳۹۶ ظرفیت تولید مواد شوینده در استان زنجان ۱۵۰ هزار تن بود که با اجرای طرح‌های صنعتی در زمینه تولید مواد بهداشتی و شوینده توسط گروه صنعتی حیات (سرمایه‌گذاری خارجی) و گروه صنعتی گلرنگ، هم‌اینک استان زنجان با بیش از ۹۰۰ هزار تن تولید انواع شوینده به عنوان قطب این صنعت در کشور تبدیل شده است.

این واحد به منظور تولید انواع محصولات کودک شامل بطری و پستانک کودک و دندانی از جنس سیلیکون و پلی‌پروپیلن مطابق با آخرین استانداردهای اتحادیه اروپا تلاش دارد واردات انواع محصولات کودک را تا ۶۰ درصد کاهش دهد و با تولید انواع پمپ مایع دستشویی و اسپری تریگر شیشه‌شور ۵۰ درصد نیاز کشور را تامین کند.

شایان ذکر است، سرمایه‌گذاری صورت ‌گرفته در شرکت سپهر پلاستیک پدیده بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال بوده که زمینه اشتغال ۱۷۸ نفر را در زنجان فراهم می‌کند.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا