اخبار

سیلیکای جدید EVONIK مناسب برای تایرهای SUV ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، سیلیکای جدید تولیدی شرکت Evonik با نام ULTRASIL® 7800 GR تعادل بسیار خوبی را از حداکثر چنگ زنی و حداقل مقاومت غلطشی در تایرهای با سطح زیاد ایجاد نموده است. علاوه بر این، تایرهای مخصوص تمام فصول با نیاز مسافت پیموده شده ی زیاد از این ویژگی بهره ی زیادی می برند.

با تولید ULTRASIL® 7800 GR شرکت Evonik قدم مهمی را در ایجاد نوآوری های بسیار برداشته است. این سیلیکا سطح تماس طراحی شده ای داشته و تمامی نیازهای SUV و تایرهای تمام فصول را برآورده می سازد.

گونه ی ULTRASIL® 7800 GR در واقع ارتقا یافته ی گونه ی ULTRASIL® 7000 بوده که با تلاش های تحقیق و توسعه ای بسیار سطح تماس آن افزایش چشم گیری یافته است.

گونه ی ULTRASIL® 7800 GR آمیزه ی رویه ی تایر را تقویت نموده و به تایر تولیدی سفتی بسیار خوبی را می دهد.مقاومت سایشی در استفاده از این سیلیکا افزایش یافته و طول عمر تایر تولیدی ارتقا می یابد.

چنانچه تایرهای ورزشی با استفاده از این سیلیکا تولید شود، رهایش دی اکسید کربن را به مقدار چشم گیری از این تایرها کاهش می دهد. مصرف سوخت نیز در استفاده از این تایرها کاهش خواهد یافت.

با توجه به اینکه در حال حاضر ایالت متحده ی آمریکا بزرگترین تولید کننده ی SUVها می باشد، بنابراین گونه ی ULTRASIL® 7800 GR در این کشور تولید می شود. البته برنامه های برای ایجاد واحدهای تولیدی این سیلیکا در سایر کشورها نیز وجود دارد.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا