اخباراخبار ویژه

شرکت Dow اولین رزین بازیافتی خود را برای تولید فیلم های جمع شونده تولید کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر Dow رزین بازیافتی برای تولید فیلم جمع شونده در آمریکای شمالی تولید کرد. این محصول، قدمی دیگر برای دستیابی به تولید بسته بندی های پایدار است. این محصول باعث می شود Dow سهم بیشتری در تولید محصولات بازیافتی داشته باشد.
رزین پلاستیکی بازیافتی که برای تولید فیلم های بسته بندی جمع شونده مورد استفاده در حمل و نقل طراحی شده است، باعث گسترده تر شدن فناوری گردشی Dow می شود. این محصول به مشتریان شرکت کمک می کند به اهداف پایداری خود با استفاده از فیلم بسته بندی که 40% آن از مواد بازیافتی تهیه شده است، دست پیدا کنند.
Victor Zapata، مدیر تجاری بازیافت Dow در آمریکای شمالی و لاتین، بیان می کند، ما رزین ساخته شده از مواد بازیافتی را برای پاسخگویی به نیاز بازار طراحی کردیم. این محصول برای شرکت هایی طراحی شده است که بیشتر به دنبال استفاده از محصولات بازیافتی در محصولات خود هستند و ما تلاش کردیم زنجیره ی ارزش گذاری را برای این تولید کنندگان کامل کنیم. این محصول به مشتریان ما امکان تولید محصولات پایدار در حوزه ی بسته بندی را می دهد. مرکز همکاری Dow’s Pack Studios یکی از این مکان ها است.
ماده ی تولیدی با عنوان Dow’s XUS60030.01 که از پلی اتیلن دانسیته پایین تولید شده است از 70% فیلم بازیافتی تولید شده است. این فناوری، با استفاده از درصد بالای مواد بازیافتی پلاستیکی در محصولات، به شرکت ها کمک می کند میزان CO2 تولیدی و مصرف انرژی خود را کاهش دهند.
عملکرد خوب این نوع فیلم بسته بندی یکی دیگر از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود. از نظر نوع عملکرد، فیلمی که از مواد بازیافتی تهیه شده است، مشابه فیلمی است که از مواد ابتدایی تهیه شده است. همچنین این نوع فیلم قابلیت بازیافت مجدد داشته و انعطاف پذیری بسیار خوب و مناسبی برای بسته بندی از خود نشان می دهد.
این فیلم از مواد بازیافتی با بالاترین سطوح کیفیت تهیه شده است. این فیلم از پلی اتیلن شفاف و تمیزی که از منابع تجاری به دست می آید، تهیه شده و در آن مواد بازیافتی صنعتی وجود ندارد.
این فیلم که از مواد بازیافتی به دست آمده است، در راستای اهداف راهبردی Dow است. طراحی محصولاتی برای گردشی بودن محصولات و بازیافت کردن به منظور دادن زندگی دوباره به پلاستیک های استفاده شده، از اهداف اصلی شرکت Dow در تولید محصولات به شمار می رود. این شرکت تولیدات دیگری نیز شامل مواد بازیافتی دارد که در سال جدید به صنعت و مشتریان تجارت بسته بندی معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا