اخبار

شرکت Silvergate مستربچ‌های ویژه بازار فیلم را ارایه می‌کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Silvergate دسته‌ای از مستربچ‌های جدید را برای تولیدکنندگان فیلم معرفی می‌کند. به واسطه درخواست‌های زیادی که این شرکت پیرامون کیفیت و عملکرد رنگدانه‌ها از جانب تولیدکنندگان فیلم دریافت کرده است، در همکاری با مشتریان خود مشکلی را در خط تولید شناسایی کرده است. این مشکل مربوط به پرشدگی بیش از حد ماشین‌ توسط رنگدانه‌ها می‌شود که در نهایت سبب کاهش زمان چرخه و ایجاد اختلال کلی در تولید می‌شود. علی‌رغم اینکه این ماشین‌آلات به صورت مرتب و در فرایندی زمان‌بر تمیز می‌شوند، این مشکل همچنان مرتباً ایجاد می‌شد.

شرکت Silvergate دسته‌ای از مستربچ‌ها را برای پاسخ به این مشکل تولید کرده که به صورت آزمایشی در فرایند تولید به کار گرفته شده‌اند. این فرمولاسیون جدید شامل مواد اولیه جدید و باکیفیت است که در نهایت منجر به بهبود پخشش در طول فرایند تولید می‌شود. تولیدکنندگان نه تنها به این وسیله دقت رنگ کردن فیلم‌های پلاستیکی را بهبود دادند، بلکه بهره‌وری را نیز افزایش دادند.

خانم Emma Cank مدیر فروش شرکت Silvergate درباره این محصولات جدید می‌گوید: «زمانی که ما متوجه شدیم تولیدکنندگان با چالش‌هایی مشابه در فرایند تولید خود مواجه شدند، به سرعت به دنبال ایجاد راه‌حلی مناسب بودیم. این سبد محصولی بر کیفیت مواد اولیه فرمولاسیون تمرکز کرده است و در عین حال قیمت‌گذاری مناسبی نیز برای مشتریان داشته است. ما از نتایج حاصل راضی هستیم و مفتخریم که به مشتریان خود برای بهبود کیفیت محصولات و افزایش بهره‌وری تولید کمک کرده‌ایم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا