اخبار

شرکت Songwon و تولید چسب ها و چسبنده های جوهری برای صنعت بسته بندی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت SONGWON Industrial Group محدوده ی گسترده ای از چسبنده های جوهری (Ink Binder) و چسب های تولیدی خود را در نمایشگاه ProPak، اولین و بهترین نمایشگاه صنعت غذا، دارو و نوشیدنی و بسته بندی معرفی نمود. این شرکت که تولیدکننده ای پیشرو در زمینه ی فناوری های جوهرهای چسبی پلی اورتان و چسب های لایه گذاری پلی اورتانی می باشد، در این نمایشگاه آخرین دستاورها و راه حل های نوین خود را معرفی نمود. این محصولات که به ترتیب HI-THANE™ A-9135T و HI-THANE™ A-9107T نام گرفته اند، چسبنده های جوهری  خطی (آلیفاتیک) و فاقد حلال می باشند. 
این محصولات جدید تولیدی استحکام چسبندگی قابل توجه به فیلم های مختلف پلاستیکی را ایجاد نموده و آن ها را برای مصارف مختلف کاربردی تر می نمایند. به عنوان یکی از مهم ترین کاربردهای این محصولات می توان به مواردی اشاره کرد که فیلم های پلاستیکی به صورت تلفیقی با فویل آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع خاص از بسته بندی ها معمولا برای حمل غذاهای فوری و آماده مورد استفاده قرار می گیرد. 
با وجود خواص ضد انسدادی (Antiblocking)  این محصولات به گونه ای تولید شده اند که از چسبیدن لایه های فیلمی مختلف بهم جلوگیری می نمایند. این مساله می تواند تا مقادیر قابل توجهی موجب افزایش بهره وری تولید گردد. 
محصول HI-THANE™ A-7332 یک چسب لایه ای پلی اورتانی فاقد حلال بوده که استحکام چسبندگی زیادی را به فیلم های پلاستیکی داراست. این محصول به نوعی چسب کاربرد عمومی محسوب شده که خواص خیس شدگی (wetting) بسیار مناسبی را به زیر آیند خود ایجاد می کند. این مساله نقشی کلیدی در کاهش وزن پوشش ها (Coating) بازی کرده و به این ترتیب از قیمت تمام شده ی محصول می کاهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا