اخباراخبار ویژه

شرکت Wittmann Battenfeld و راهکاری برای صرفه جویی در انرژی برای خشک کردن مواد

گروه ترجمه و تولید محتوا د بسپار/ایران پلیمر شرکت WITTMANN BATTENFELD که در انگلستان قرار دارد، به روشی برای صرفه جویی در مصرف انرژی برای خشک کردن مواد دست پیدا کرده است. میزان بازدهی در هر دو مدل خشک کن Drymax primus E30 و Drymax primus E60 به اندازه 20% افزایش پیدا کرده است.
اخیرا ثابت شده است که هوای غیرقابل پیش بینی در ماه های تابستان یکی از عوامل ایجاد اخلال در فراوری پلاستیک ها است. نوسانات غیرقابل پیش بینی در دما و رطوبت، بسیاری از تنظیمات را در دستگاه های تولید و فراوری پلاستیک ها تغییر می دهد. خشک کن های primus Wittmann برای کاربرد در فراوری پلاستیک ها تهیه شده اند. این خشک کن ها از نظر دما و میزان رطوبت برای پلاستیک ها مناسب سازی شده است و برای عملکرد روزانه ی آن به مصرف کنندگان اطمینان داده شده است. هر دو مدل خشک کن Drymax primus شامل قیف های فولادی ضد زنگ بوده و عملکرد صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. همچنین جریان مناسبی برای خشکشدن ایجاد کرده و دستورالعمل شروع ساده ای دارد.
Daniel Williams عضو هیئت مدیره ی شرکت Wittmann Battenfeld بیان می کند: ما امیدواریم که هر دو مدل primus برای مشتریانی که نیاز دارند محصولاتی با کیفیت تولید کنند و از آن ها به خوبی مراقبت کنند مفید باشد. فرایند خشک کردن مواد عامل مهمی در پیشگیری از افزایش قیمت پلیمرهای مهندسی است. این تجهیزات راهی برای یکپارچگی و افزایش کیفیت محصولات است.
خشک کن های جدید این شرکت تا پایان سپتامبر سال 2020 در دسترس خواهد بود. Tracy Cadman از اعضای هیئت مدیره ی شرکت بیان کرد: Wittmann Battenfeld متعهد است برای تولید محصولات بهتر با قالب های تزریقی انگلیسی و ایرلندی کمک کند. این دستگاه ها در حال عبور از بحران و احیای خود هستند و در تلاشند با دیگران رقابت کنند. با در نظر گرفتن این مطلب، ما قصد داریم در این راه، این تجهیزات را معرفی کنیم.
تجهیزات قالب گیری تزریقی Wittmann Battenfeld از ماشین آلات اصلی برای تولید کنندگان قطعات پزشکی و حفاظت سلامتی به شمار می رود که در حال حاضر برای مقابله با بیماری COVID-19 مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات اصلی این شرکت با مدل های MicroPower، EcoPower ، SmartPower ماشین های قالب گیری تزریقی با حجم بین 15 تا 550 تن هستند که در اتاق های تمیز برای تولید تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. همه ی این تجهیزات به شکل چندکاره نیز وجود دارند و همه ی تجهیزات بر اساس استاندارد EN-ISO 14644 می توانند برای استفاده در اتاق تمیز مورد استفاده قرار بگیرند. به این صورت تجهیزات تولیدی شرکت Wittmann برای مقابله با بیماری COVID-19 مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا