اخبار

ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس برگزار می‌شود

بسپار می نویسد, ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس (INOTEX 2017) به همت پارک فناوری پردیس از دوم تا پنجم خرداد ماه امسال میزبان بیش 300 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خواهد بود.

در این رویداد که با هدف تعریف همکاری‌های بین‌المللی فناوری ‌و ارتقای توان فناورانه شرکت‌های ایرانی و با پشتیبانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، جمع کثیری از صاحبان فناوری، صنعتگران، دانشمندان و بازرگانان داخلی و خارجی حضور دارند.

سیدعلی هزاوه، مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس درخصوص فعالیت‌های این مرکز در نمایشگاه گفت: در جریان نمایشگاه اینوتکس 2017 ما یک رویداد و دو پاویون اختصاصی را اجرا خواهیم کرد.

وی در خصوص رویداد مربوطه اظهار کرد: “رویداد کارآفرینی” که یک رویداد ترویجی با رویکرد آموزشی است، قصد دارد تا تیم‌ها و افراد علاقه‌مند به فرایند کارآفرینی را آموزش دهد تا بتوانند اطلاعات لازم در فرایند ایده تا عمل و کارآفرینی را کسب کنند.

وی تصریح کرد: در جریان این رویداد بیش از 30 نفر از علاقه‌مندان صاحب ایده که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، در فضایی اختصاصی مستقر می‌شوند و می‌توانند با اشتراک‌گذاری ایده‌های خود مهارت‌های کارآفرینی را بیاموزند و به پیشبرد و اجرایی شدن ایده‌های هم کمک کنند.

هزاوه تاکید کرد: البته در این رویداد اساتید و مربیان هم برای ارائه مشاوره و آموزش حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر ارزیابی، شناسایی و معرفی خواهند شد.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس در ادامه به تشریح دو پاویون اختصاصی پرداخت و گفت: “پاویون شتاب دهنده‌ها” و “پاویون استارتاپ‌ها” هم در جریان نمایشگاه مستقر می‌شوند و می‌توانند در طول چهار روز نمایشگاه خود را به شرکت‌کنندگان و سرمایه‌گذران معرفی کنند.

هزاوه تصریح کرد: در بخش شتاب‌دهنده‌ها 10 شتاب‌دهنده فعال و موفق کشور در کنار یکدیگر معرفی می‌شوند تا صاحبان ایده بتوانند خدمات و حمایت‌های آن ها را مقایسه کرده و در آینده استارتاپ‌های خود را به کمک یکی از آن‌ها آغاز کنند، همچنین بیش از 40 استارتاپ که اغلب ایده‌هایشان به مرحله اجرایی رسیده، در پاویون اختصاصی استارتاپ‌ها حضور دارند تا ضمن معرفی خود به جامعه هدف، بتوانند از جلسات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

[EasyDNNnewsLink|252]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا