اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ شفاف پوشه هایی با دوام زیاد و ضد سایش

بسپار / ایران پلیمر شرکت Axalta به فرمولاسیون شفاف پوشه ی با دوام زیاد برای مصرف وسایل نقلیه ی تجاری، با نام Imron 2K در اروپا دست پیدا کرد. این فناوری از حضور نانوذرات در یک بستر از رزین منعطف تهیه شده است که باعث ایجاد شفاف پوشه ای با ویژگی های ضدسایش می شود. این شفاف پوشه، حتی پس از ماه ها اعمال بر روی سطح و در معرض شرایط آب وهوایی سخت نیز می تواند حفاظت کاملی را بر سطح اعمال کند. این شفاف پوشه در مقابل سایش ناشی از قلموهای شست وشو و مواد ساینده مقاومت بالایی از خود نشان می-دهد.

شفاف پوشه ی بادوام Imron 2k عاری از مواد مضر برای محیط زیست است و همچنین میزان مواد فرار مضر (VOC) آن بسیار اندک است. این محصول مقاومت بالایی در برابر شره کردن، قطره ای شدن و تغییر شکل حین اعمال از خود نشان می دهد که این موضوع مانع از ایجاد برجستگی سطح پوشش پس از اعمال می شود. پس از کامل شدن فرایند خشک شدن، این پوشش در مقابل خراش ناشی از برس های شست وشو و مواد ساینده از خود مقاومت نشان می دهد.

Neville Rhodes، مدیریت بخش اروپای پوشش های حمل ونقل شرکت Axalta بیان می کند، شفاف پوشه ی بادوام Imron 2k برای استفاده ی وسایل نقلیه ی تجاری استفاده شده است که میزان براقیت آن ها حتی پس از دفعات زیاد شستشو همچنان اهمیت دارد. به کار بردن این فناوری جدید به همراه مواد اولیه با کیفیت بالا باعث شده است این محصول 4برابر پایداری براقیت بیشتری نسبت به محصولات مشابه نشان دهد و در نهایت ظاهری بی عیب و نقص ایجاد کند.

Marko Strukelj، مدیر کل پوشش های وسایل نقلیه ی تجاری Axalta، بیان می کند، ما بسیار برای ارائه ی محصول Imron به حوزه ی تجاری اروپا خوشحال هستیم. ما پوششImron را برای ایجاد کیفیتی پایدار تولید کردیم که نتیجه ی آن دوام بالای وسایل حمل و نقل تجاری خواهد بود.

شرکت Axalta سری کاملی از محصولات آب پایه و حلال پایه ی Imron را برای کاربرد در بخش حمل و نقل اروپا تولید کرده است. این محصولات شامل سیستم های 1k و 2k هستند. همچنین این محصولات با محیط زیست سازگار بوده و استفاده از آن ها بسیار ساده است. شفاف پوشه ی Imron، با گذشت زمان، ظاهری بهتر و دوام بالاتری را از خود نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا