اخبار

شهرک صنعتی صنایع پایین دستی پتروشیمی در مهاباد تشکیل می شود

بسپار می نویسد، رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: شرکت شهرک صنعتی خصوصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در مهاباد تشکیل می شود.


علی ضربی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اهم اقدامات اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درسه ماهه نخست سال 96 اظهار داشت: در این مدت، سرمایه گذاری و توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی انجام شد.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر ضمن برگزاری جلسات انتقال خط اتیلن غرب کشور به پتروشیمی‌های ارومیه جهت تامین مواد اولیه تولید محصولات صنایع شیمیایی، پیگیری تشکیل شرکت شهرک صنعتی خصوصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در مهاباد صورت گرفت.
رئیس اداره طرح‌ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پالایش پتروشیمی تهران، گفت: ارائه مشاوره به متقاضیان سرمایه گذاری، اقدامات اولیه جهت تهیه اپلیکشن همراه راهنمای سرمایه گذاری و بروزرسانی چراغ راهنمای سرمایه گذاری نیز از سایر اقدامات بوده است.

وی به لزوم سرمایه گذاری خارجی در استان اشاره کرد و افزود: در این زمینه،  تهیه گزارش تحلیلی سرمایه گذاری خارجی در استان، بازدید از پروژه‌ها و طرح های سرمایه گذاری خارجی شهرستان‌های خوی، میاندوآب و ماکو،  تکمیل بانک اطلاعات سرمایه گذاری خارجی در استان و نیز تهیه گزارش سرمایه‌گذاری خارجی پسابرجام در سه ماهه نخست امسال انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات بخش آمار و برنامه‌ریزی این اداره، اظهار داشت: در این رابطه نیز به هنگام و نهایی کردن برنامه راهبردی توسعه صنعت، معدن و تجارت سازمان صورت پذیرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا