اخبار

طراحی و ساخت تایرهای نسل جدید خودروهای دودیفرانسیل توسط گروه صنعتی بارز/ برای نخستین بار در کشور

بسپار/ایران پلیمر برای نخستین بار در کشور گروه صنعتی بارز با ارتقای تکنولوژی خود موفق به طراحی و ساخت تایرهای نسل جدید خودروهای دو دیفرانسیل شد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز کار طراحی تایر جدید 235/55R19 مخصوص خودروی سانتافه جدید از سال قبل آغاز و در شهریور ماه ۹۹ تولید و مراحل آزمون خود را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا با موفقیت به پایان رساند .
سرپرست گروه صنعتی بارز گفت: این گروه پس از حضور موفق در سری تایرهای رادیال سواری رینگ ۱۶ تا ۱۸ اینچ در بازار، با توجه به نیاز بازارهای داخلی و صادراتی کار بر روی این تایر را آغاز کرد.

علی اکبر مشرفی بیان کرد: به دنبال ساخت تایرهای رینگ 16 تا 18 اینچ خودروهای SUV و CUV این بار تایر 235/55R19 برای خوروهای سنگین و در عین حال سرعتی توسط گروه صنعتی بارز طراحی و تولید شده است.

وی گفت: طراحی این تایر از آبانماه سال 1398 آغاز و در اول شهریور امسال تمام مراحل تست آن با موفقیت به پایان رسید و امیدواریم در بهمن ­ماه به تولید انبوه برسد.
سرپرست گروه صنعتی بارز با بیان اینکه تایر 235/55R19 نیازمندی های کیفی و ایمنی استاندارد ملی کشور و استاندارد ایمارک2020 را تامین می کند، افزود: این تایر تست های تحمل بار،سرعت،مقاومت، بررسی مقاومت غلطشی، مقاومت طوقه،ضریب فنریت و … را پشت سر گذاشته و در شرایط عملی در میدان ازمون تایر بارز از نظر ترمز گیری،ایمنی،نرمی و تحمل تنش ها در شرایط واقعی رانندگی با سرعت بالا مورد آزمایش قرار گرفته است.

به گفته مشرفی در طراحی این تایر با توجه به توان بالای موتور این خودروها ، وزن بالا و سرعت زیاد به صورت ویژه ای به شاخص تحمل سرعت، شاخص تحمل بار، قابلیت چنگ زنی ، ترمزگیری و نرمی توجه شده است .
مشرفی طراحی و تولید تایر 235/55R19 را برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان گروه صنعتی بارز عنوان و تاکید کرد: با توجه به تجربه موفق صادراتی در تایرهای رینگ ۱۶ الی ۱۸ در سالهای اخیر ، محققان بارز در طراحی این تایر علاوه بر نیازمندی های داخلی به نیازمندهای بین المللی نیز توجه ویژه­ای داشته اند تا این محصول بتواند با شرکت های بزرگ دنیا رقابت کند

گروه صنعتی بارز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا