اخبار

فراخوان سازمان توسعه تجارت برای رفع مشکلات بازگشت ارز صادراتی/ صادرکنندگان مشکل ایفای تعهد ارزی را به کارگروه اقدام صادراتی ارایه دهند

بسپار/ایران پلیمر  سازمان توسعه تجارت ایران با صدور اطلاعیه‌ای از صادرکنندگان درخواست کرد تا در صورت بروز مشکل در رفع تعهدات ارزی و بازگشت ارز صادراتی خود، مراتب را با مدارک و مستندات به دفتر توسعه خدمات بازرگانی این سازمان ارایه دهند.

بانک مرکزی مهلت بازگشت ارز صادراتی را 4 ماه اعلام کرده است که بر این اساس، برخی از صادرکنندگان بر این باورند که در این مدت زمان محدود، قادر به بازگشت ارز صادراتی نیستند.

بر این اساس سازمان توسعه تجارت ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که اگر صادرکنندگان در خصوص رفع تعهدات ارزی سال‌های 97 تا 99 مشکلاتی دارند، درخواست مکتوب خود را به دفتر توسعه خدمات بازرگانی این سازمان ارایه دهند.

متن کامل اطلاعیه سازمان توسعه تجارت ایران به شرح زیر است:

قابل توجه صادرکنندگان محترم

از صادرکنندگانی که در خصوص رفع تعهدات ارزی سال‌های 1397 تا 1399 مشکلاتی دارند درخواست می‌شود نسبت به ارسال درخواست مکتوب خود جهت رفع مشکلات مربوط به ایفای تعهدات ارزی صادرات، منضم به مدارک و مستندات به دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیرخانه کارگروه اقدام صادراتی اقدام نموده تا نسبت به بررسی کارشناسی موضوع با هدف ارایه راهکارهای اجرایی و کاربردی در جهت مرتفع نمودن مشکلات ایجاد شده اقدام گردد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا