اخبار

فیلم‌های PE پایه زیستی با خاصیت خودچسبندگی ‏

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Avery Dennison دو گونه فیلم PE بر پایه زیستی که به عنوان اولین فیلم‌های خود-چسبنده با برخورداری از بیش از 80% ماده تجدیدپذیر شناخته می شود را روانه بازار نموده است. 

عرضه این دو محصول در دو حالت سفید و بی‌رنگ صورت می‌پذیرد. رزین مورد استفاده در طراحی این محصول جدید از Bonsucro® تهیه شده که دارای گواهی سازگاری با شرایط زیست‌محیطی نیز می‌باشد. این دو محصول از کارایی و قابلیت بازیافت قابل قبولی نسبت به نمونه استاندارد PE85 برخوردارند. تحت شرایط عملیاتی مناسب، می‌توان از این محصولات به عنوان جایگزین PE متداول برای کاربرد برچسب خود-چسبنده بدون تغییر در ماشین‌آلات مورد استفاده بهره برداری کرد. با استفاده از این محصول که حاوی 80% رزین زیستی می‌باشد، مصرف کنندگان می‌توانند وابستگی خود به بسپارهای سنتزی را کاهش دهند. بدین ترتیب، با همکاری دو جانبه بین بخش‌های مختلف زنجیره تامین امکان استفاده از این محصول در بازار میسر گردیده است. 
لازم به ذکر است، شرکت Avery Dennison با همکاری شرکت‌های Braskem و Desmedt Labels موفق به ساخت نمونه نیمه صنعتی این محصول شده است. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا