اخبار

فیلم های تولیدی جدید مخصوص کارت های شناسایی و مدارک شخصی

 گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Covestro همواره در تلاش بوده است تا فیلم هایی را طراحی و تولید نماید که امنیت کارت ها و محافظت موثر از آن ها افزایش دهد. در حال حاضر این شرکت موفق شده است تا محصول جدیدی مخصوص ساخت کارت های شناسایی را به بازار مصرف معرفی نماید. 
شرکت Covestro به عنوان شرکتی پیشرو در تولید فیلم های گرمانرم مخصوص مدارک بسیار ارزشمند تلاش کرده است تا با توجه به نیاز بازار نوآوری هایی را در تولید محصولات خود به کار گیرد. این شرکت با توجه به نیاز موجود گونه های پلی کربناتی با نام های Makrofol® و Bayfol® و گونه ی پلی اورتان گرمانرم با نام Platilon® را تولید نموده است. 
طبق گفته ی Georgios Tziovaras  مهندس کاربردی در بخش فیلم های خاص شرکت Covestro :”فیلم های پلی اورتان چند لایه و تلفیق آن ها با فیلم های پلی کربناتی  مخصوص کاربردهایی که استحکام مکانیکی و ماندگاری لازم است، طراحی شده اند. به عنوان یکی از این کاربردها می توان گذرنامه های نازک شده را نام برد. در تولید این گذرنامه ها از فیلم چندسازه ی Platilon® ID استفاده شده است. این فیلم در واقع روی صفحه ی اطلاعات داخلی لایه گذاری شده است. این فرآیند تولید بسیار کارامد بوده و این گذرنامه ها تا مدت های زیادی ماندگار خواهند بود. محصولاتی که در تولید آن ها از این فیلم های مخصوص استفاده شده باشد، بسیار انعطاف پذیر بوده و با وجود باز و بسته شدن به دفعات بسیار زیاد نیز دستخوش تغییر نمی شوند. از آن جایی که پلی اورتان در دمایی مشابه و یا حتی بیشتر از دمای ذوب پلی کربنات مصرفی با نام Makrofol® ID که در ساخت صفحه ی اطلاعات استفاده شده، نرم می شود، این لایه ها نمی توانند تحت هیچ شرایط دمایی، از یکدیگر جدا شوند.”
در صورت درخواست مصرف کننده، محصولات Platilon® ID می تواند به خواص فعالیت لیزری مجهز شده تا تحت این شرایط بتوان امنتیت کارت ها را افزایش داد. در صورت استفاده صفحات اطلاعاتی پلی کربنات می توان با استفاده از دستگاه های حکاکی لیزری این کارت ها را شخصی سازی نمود. 
ضخامت این لایه های تولیدی به گونه ای است که در فیلم های چندسازه ای آزادی طراحی وجود دارد. دلیل این آزادی طراحی ضخامت کمتر این فیلم ها نسبت به انواع مشابه خود می باشد. 
صفحه های اطلاعاتی حتی با ضخامت های کمتر نیز قابل تولید بوده در عین حال که استحکام و انعطاف پذیری آن حفظ شود. این نازک سازی تا حدود زیادی به افزایش امنیت کارت نیز کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا