اخبار

مازرون فوم در ایران پلاست: ظروف بسته بندی با قابلیت جذب رطوبت تا 5 برابر وزن خود

بسپار می نویسد، بهرام روهنده، مدیر تولید شرکت مازرون فوم است که از سال 1383 در زمینه تولید و عرضه انواع مشتقات فومی پلی استایرن و پلی اتیلن آغاز به کار کرده است.

وی هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه را ارایه محصولات نوین و مقرون به صرفه در زمینه صنعت ساختمان، بسته بندی، ایزولاسیون و ظروف یک بار مصرف به بازار عنوان می کند و می گوید: چهار کارخانه تولیدی ما مجهز به ماشین الات و تجهیزات مدرن در استان مازندران فعالیت دارد و با همکاری کارشناسان و متخصصین موفق به تولید محصولاتی با کیفیت شده ایم.

روهنده می گوید: خطوط تولیدی این شرکت که به صورت مستقل از یکدیگر فعالیت می کنند، مخصوص تولید فوم پلی اتیلن است که برای عایق بندی و بلوک های سقفی
به کار می روند. دو خط تولیدی ما نیز برای تولید ظروف یک بار مصرف هستند که برای دو مصرف کشتارگاهی و غذایی به ارایه محصولات می پردازند.

روهنده در خصوص ایران پلاست می گوید: به خاطر حضور تولید کنندگان ماشین آلات و محصولات در کنار یکدیگر، ایران پلاست فرصت مناسبی برای تعامل و همکاری بین این دو گروه از صنعتگران  و باید بگویم ما نیز برخی از دستگاه های خطوط تولید را از کره ای ها در همین نمایشگاه تهیه کردیم. هدف کلی ما نیز ارایه آخرین دستاوردهای شرکت است که باید بگویم رونمایی از ظرف های جاذب که ثبت اختراع شده و در واقع ما اولین و تنها اتولیدکننده این محصول در ایران به شمار می آییم، در این نمایشگاه از برنامه های ما بوده است. این ظروف قادر هستند که 5 برابر وزن خود که حدود 150 گرم می شود رطوبت را به خود جذب کنند که این در ظروف کشتارگاهی منجر به انقلاب بزرگی می شود. چون پدهایی که قبلا مورد استفاده بود، خود منجر به بیماری می شد و این محصول جدید آنها را از پروسه کار حذف می کند.

روهنده به نکته جالبی در خصوص غرفه آرایی این شرکت اشاره کرد و گفت ما تنها شرکتی هستیم که در ساخت غرفه از محصولات ساخت خودمان استفاده کردیم و به طوری کلی از جای غرفه و وضعیت جانمایی نیز راضی هستیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا