اخبار

مبارزه‌ی جهانی در برابر تقلب با نظارت بر بسته‌بندی های ثانویه غیرچاپی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، از آنجایی که طبق تخمین‌های انجام شده توسط OECD فعالیت‌های تقلبی و جعلی در سراسر جهان سالیانه تا 461 میلیارد دلار به تولیدکنندگان صدمه می‌رساند، شرکت Uflex اکنون مسئولیت بزرگتری را برای بهبود امنیت نام و محصولات خود و مشتریانش احساس کرده و با انجام بسته بندی ثانویه که حاوی بسته بندی محصولات اولیه می‌شود، موجب افزایش امنیت محصولات تحت بسته بندی می‌شود. 
طبق گفته‌ی یکی از مسئولان شرکت Uflex معمولا توزیع کنندگان و عمده فروشان محصولات خود را در بسته‌بندی‌های ثانویه به فروش می‌رسانند. به ندرت پیش می‌آید که این عمده فروشان بسته بندی ثانویه را باز کرده و از صحت و اصل بودن محصولات داخل آن اطمینان حاصل کنند. این مرحله دقیقا جایی است که متقلبان می‌توانند اعمال نفوذ کرده و محصولات داخل بسته‌بندی ثانویه را با محصولاتی تقلبی جابجا نمایند. این باعث می‌شود محصولاتی تقلبی به دست مصرف کننده رسیده و پس از فهمیدن تقلبی بودن آن به تولیدکننده عودت داده شود. این مساله می‌تواند به صاحبان صنعت دارای نام لطمه‌ی بسیار زیادی را وارد نماید.
شرکت Uflex برای رفع هرگونه شرایط موجود که امکان تقلب را فراهم می‌آورد ویژگی‌های ضد تقلبی بودن را برای جعبه‌های غیرچاپی بسته بندی‌ها نیز پدید آورده است. این نوآوری به گونه‌ای است که بسته‌بندی‌های ثانویه نیز به اندازه‌ی بسته بندی‌های اولیه به خوبی در زنجیره‌ی ارزشی قابل تمیز دادن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا