اخبار

مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری برگزار شد/ ابقای بازرس و تغییرنام انجمن

بسپار/ایران پلیمر روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران، عصر روز چهارشنبه 13 اسفندماه 1399، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده به طور فوق العاده انجمن در سالن امین الضرب اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

این مجمع با دستور جلسه زیر با اعلام نماینده اتاق مبنی بر به حد نصاب رسیدن اعضای حاضر و دارای حق رای از ساعت 2:30 آغاز به کار کرد:

– گزارش عملکرد هیات مدیره انجمن، گزارش صورتهای مالی توسط خزانه دار و گزارش بازرس

– تصویب صورتهای مالی منتهی به 29 اسفندماه 1398

– انتخاب بازرس

– سایر موارد

 

در ابتدا، حاضرین در جلسه آقای امید کوشکی را به سمت ریاست جلسه، آقای شهرام صمیمی و آقای مهندس شایسته را به نایب رییسی  مجمع برگزیدند و به حضور امیر علیزادمنیر به عنوان منشی هیات رییسه مجمع رای مثبت دادند.

آقای کوشکی ضمن خوشامدگویی از حضور اعضای انجمن در مجمع عمومی سالیانه تشکر کرد و به ترتیب دستور جلسه منتشر شده در آگهی روزنامه مجمع آغاز شد. گزارش عملکرد هیات مدیره دوره چهارم در مدت یک سال و نیم فعالیت توسط امیرعلیزادمنیر دبیر انجمن یاد شده، ارائه شد.

پس از گزارش دبیر انجمن، آقای شوریه حسابرس انجمن گزارش مالی سال منتهی به 29 اسفندماه 1398 را خدمت حضار ارائه نمود.

گزارش بازرس بخش بعدی مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن بود که توسط آقای پورقاضی ارائه شد. آقای پورقاضی خریداری و تسویه ملک انجمن را یک دستاورد بزرگ برای هیات مدیره انجمن در این دوره اعلام کرد و گزارش خود را با تشکر از هیات مدیره، حسابرس و دبیر انجمن به پایان برد.

بخش پایانی مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن به انتخاب بازرس انجمن اختصاص داشت که در پایان جناب آقای مهندسی پورقاضی با به دست آوردن اکثریت مطلق آرا  یک دوره دیگر به عنوان بازرس انجمن توسط مجمع برگزیده شد.

 

—–

مجمع عمومی فوق العاده انجمن با دستور جلسه تغییر نام انجمن بلافاضله پس از پایان مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آغاز شد. آقای کوشکی با ارائه توضیحاتی درباره عدم قبول نام کامپاند توسط اداره ثبت اعلام کرد که موافقت اصولی با تغییر نام انجمن به “انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری” انجام گرفته و برای ثبت نیاز به موافقت مجمع دارد.
پس از ارائه توضیحات تکمیلی توسط آقای طالقانی، تغییر نام انجمن به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.
در پایان نماینده اتاق بازرگانی اجازه مطرج شدن برخی موارد پیشنهادی از سوی حضار را نداد و آن را منوط به درج در روزنامه رسمی برای طرح در مجمع دانست.

پایان جلسات مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده توسط آقای کوشکی ریاست هیات رییسه مجمع اعلام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا