اخبار

مدیرعامل اتحادیه تعاونی لاستیک: قاچاقچی بزرگترین رقیب تولیدکننده تایر داخل است

بسپار می نویسد، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی لاستیک با بیان اینکه واردات غیر قانونی به هر شکل برای قاچاقچیان مقرون به صرفه است گفت: ورود لاستیک قاچاق به اشکال مختلف بزرگترین معضل تولید است و در حقیقت بزرگترین رقیب تولیدکنندگان لاستیک قاچاقیان لاستیک هستند.

محمدرضا آل سارا، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی لاستیک، روغن و فیلتر در گفت وگو با تسنیم، در پاسخ به اینکه چند واحد لاستیک فروشی در تهران و کل کشور مشغول به فعالیت هستند گفت: در شهرتهران بیش از یک هزار و پانصد واحد لاستیک فروشی دارای پروانه کسب هستند و در بیش از یک هزار و سی شهر کشور حدوداً بیست هزار و احد لاستیک فروشی فعالیت دارند و تعداد قابل توجهی نیز بدون پروانه کسب در این رسته شغلی فعالیت می کنند.

وی در پاسخ به اینکه افزایش واردات چه تأثیری بر روند تولید داشته است گفت: واردات لاستیک قانونمند مکمل تولیدات جهت تأمین نیاز لاستیک کشور بوده و متأسفانه در شرایط کنونی ورود لاستیک قاچاق به اشکال مختلف به بزرگترین معضل تولیدات و وارد کنندگان قانون مند تبدیل شده و در حقیقت بزرگترین رقیب تولیدات و وارد کنندگان قاچاقیان لاستیک در ایران هستند و توانایی آنان نتیجه ای مخرب برای تولیدات داخلی و وارد کنندگان قانونمند دارد. ضمن اینکه درشرایط کنونی تولیدات ضرورتاً باید سیاست های ورود به بازار و نحوه توزیع تولیدات خود را مورد بازنگری قرار دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا