اخبار

مسیر برای ارتقای اقتصاد مدور در مورد پلی الفین ها هموارتر می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، به عنوان بخشی از اقتصاد مدور، اتحادیه ی اروپا چالش های صنعت پلاستیک را در این راستا اعلام کرد. تا سال 2025 حدود 55 درصد پسماندهای بسته بندی های پلاستیکی باید برای بازیافت و استفاده ی دوباره مهیا باشند. این درحالی است که اگر این صنعت بخواهد به روال همیشگی خود ادامه دهد، این هدف محقق  نخواهد شد. به همین دلیل رویکردهای تازه و ارتباط نزدیک در این زنجیره ی ارزشی بسیار مورد نیاز می باشد.

شرکت Borealis به عنوان یک ارائه دهنده ی پیشرو در زمینه ی راه حل های نوآورانه ی پلی الفین ها، مواد شیمیایی پایه و کودهای شیمیایی، دو قدم خیلی مهم را در جهت پاسخ به چالش های جدید انجام داده است.

در درجه ی اول این شرکت در اکتبر سال 2016  در ایجاد و رساندن پلی الفین ها به اقتصاد مدور با مشخصه ی PCEP با سه سازمان PlasticsEurope، European Plastic Converters و European Plastic Recyclers همکاری های بسیار زیادی را عملی کرده است.

در جهت حمایت از PCEP شرکت Borealis به عنوان اولین تولیدکننده ی پلاستیک در جهت پیوستن به New Plastics Economy شناخته شده است. این پروژه توسط بنیاد Ellen MacArthur ایجاد شده و افراد زیادی از سهامداران شامل شرکت ها، شهرها، سیاست گذاران، دانشگاهیان، دانش آموزان، سازمان های غیردولتی و شهروندان مختلف را گرد یکدیگر جمع می نماید.

طی سه سال آینده این شرکت قادر خواهد بود تا آینده ی پلاستیک ها را دوباره طراحی نماید. شروع این حرکت از بخش بسته بندی خواهد بود. این حرکت همکاری ها را در طول زنجیره ی ارزشی ارتقا خواهد داد و راه حل های نوآورانه ای را برای ایجاد بازاری خلاق ایجاد خواهد کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا