اخبار

پس از محمد علی آبادی، حامد افتخارزاده، مدیریت شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام را بر عهده گرفت

بسپار/ ایران پلیمر  هیات مدیره شرکت آریا پلیمر پیشگام ضمن قدردانی و ارج نهادن به خدمات ارزنده و تدابیر سازنده جناب آقای محمد علی آبادی فراهانی، دکتر سید حامد افتخار زاده را به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت دانش بنیان معرفی کرد.

شرکت آریا پلیمر پیشگام در سال 1387 تاسیس و کار خود را به عنوان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد؛ ماموریت این شرکت تولید محصولات پلیمری با کیفیت بالا از طریق استفاده از فناوری های نوین و پیشرفته در راستای ارتقاء محصول نهایی مشتریان می باشد.

آریا پلیمر پیشگام به عنوان یک شرکت خلاق، پویا و در حال رشد و شکوفایی در صدد به کار گیری فناوری های نوین در صنعت پلیمر می باشد. جهت دستیابی به این هدف، این شرکت اقدام به تولید نمونه های گوناگون سازگارکننده های مالئیکه، چسب های بین لایه ای، مستربچ های افزودنی، نانو افزودنی ها و نیز استقرار یک نظام مشاوره ی کارآمد و حرفه ای نموده است.. به عبارت دیگر، آریا پلیمر پیشگام همواره همراه صاحبان صنایع و مشتریان است تا بوسیله ی استفاده از محصولات باکیفیت آریا پلیمر و نیز مشاوره های تخصصی این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین محصول نهایی را تولید نمایند.

محصولات تولیدی آریا پلیمر پیشگام حجم گسترده ای از صنایع مرتبط با پلیمر نظیر صنعت پلاستیک، کامپاند، بسته بندی، خودروسازی، لوله و اتصالات و ده ها صنعت دیگر را پوشش می دهد.

استقرار نظام های بین المللی نظیر ISO 9001 و CE در آریا پلیمر، ضامن کیفیت و اعتماد این شرکت می باشد، اما آن چیز که آریا پلیمر را متمایز می سازد آزمایشگاه مجهز داخلی واحد تحقیق و توسعه، مهندسین نخبه، کارکنان باتجربه و ورای این ها، ارزش های فنی نهادینه شده در این شرکت می باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا