اخبار

معاملات محصولات پلیمری در بورس کالا دیروز رونق داشت

بسپار می نویسد، معاملات محصولات پلیمری روز گذشته همانند هفته گذشته رونق داشت، به طوری که پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی استایرن های معمولی، مقاوم و انبساطی، پی وی سی ها  با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

  • در غیبت پتروشیمی اروند، (سه شنبه، چهارم خردادماه) تولیدکنندگان پی وی سی با افزایش تقاضا برای محصولات خود روبرو بودند.

    به این ترتیب عرضه ۳۰۰۳ تنی پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام که به صورت سلف بود، ۸۴۸۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۰ تومان رقم خورد.

    پی وی سی گرید ۷۰ پتروشیمی آبادان هم به صورت سلف و به میزان ۶۰۰ تن عرضه شد که ۳ هزار و ۲۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۸۶۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۰۱ تومان رقم خورد.

    پی وی سی گرید ۶۵ آبادان هم ۵۰۰ تن عرضه و ۲۳۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۵ تومان ومیانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و۹۷۲ تومان رقم خورد.

    در همین حال پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر هم با حجم عرضه ۴۰۰ تن ۱۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۵ تومان میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۲۱ تومان بود.

    پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام و لاله نیز معاملاتی خوبی را پشت سرگذاشتند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ به میزان ۵۰۰ تن عرضه و ۱۰ هزار و ۵۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۲۹ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۱۰۲ تومان بود. گرید ۰۲۰ هم به میزان یک هزارتن عرضه و ۱۵۳۰ تن تقاضا داشت.

    پلی اتیلنهای سبک فیلم لاله هم امروز با تقاضایی بیش از عرضه روبرو شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا