اخبار

معامله بیش از 80 هزار تن انوع محصولات پلیمری طی هفته گذشته در بورس کالا

بسپار/ایران پلیمر بورس کالای ایران هفته گذشته میزبان معامله 80 هزار و 55تن محصولات مختلف پلیمری و 38 هزار و ۴۳۷ تن مواد شیمیایی بود.

در هفته منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۸۶۱ هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۳۶ و ۴۰ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۳۸ هزار و ۳۶۳ تن انواع کالا به ارزش ۴۴ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۳ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۸۸ هزار و ۸۶۸ تن قیر، ۸۰ هزار و ۲۵۵ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۴۳۷ تن مواد شیمیایی، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۶۹۱ تن روغن پایه، ۶۰ تن آرگون و یک هزار و ۲۰۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین در هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۵۱۸ هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا به ارزش ۷۷ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۳۹۹ هزار و ۲۶۹ تن فولاد، یک هزار و ۱۲۰ تن مس، ۲ هزار و ۶۸۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۰۶ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، ۴۸۰ تن روی، ۱۰۰ تن سرب، ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی و ۴ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

بر اساس این گزارش ،۴ هزار و ۴۲۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

 

نیپنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا