اخبار

معرفی برند های تازه به خانواده صنعت، کارکرد مهم ایران پلاست

بسپار به نقل از ستاد خبری ایران پلاست می نویسد، پوریا نفیسی خواه نسل تازه ای از خانواده نفیسی است که از فعالان قدیمی بازار صنعت پلاستیک ایران محسوب می شوند . مدیرعامل جوان شرکت پتروپاک از تجربه موفق پیوند تجارت سنتی با رویکردهای مدرن به بازار در این صنعت سخن می گوید و معتقد است که این تلفیق نه تنها ممکن بلکه مطلوب و ارزشمند هم هست.

پتروپاک وارد کننده مواد اولیه پلیمری و شیمیایی برای مصرف کنندگانی در گروه تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف (از جنس پلی پروپیلن) نایلون، نایلکس، لوله و اتصالات، قطعات و لوازم پلاستیکی ماشین، تولید کنندگان لاستیک، و کلیه ملزومات شیمیایی و پلاستیکی است.
نفیسی گستردگی نمایندگی های پترو پاک در سایر کشورها و توانایی صادرات محصولات پلیمری به کشورهای مختلف را از جمله نقاط قوت پتروپاک بر می شمارد.
مدیرعامل پتروپاک تعامل مناسب با اتحادیه ها و اصناف را از مهمترین عوامل تاثیر گذار در پیشرفت و توسعه­ فعالیت در صنعت پلاستیک می داند و معتقد است تاجران حرفه ای مردان روزهای سخت هستند و تسلیم دشواری ها نمی شوند.
به اعتقاد وی شناخت بازار وآگاهی نسبت به مقتضیات صنعت،ابزارهای اصلی توسعه تجارت در هر صنعتی از جمله صنعت پلاستیک است.
نفیسی خواه می گوید : ما بخشی از یک مجموعه تجاری بزرگتر به نام بوکا هلدینگ هستیم که برندهایی همچون طبیعت و هایلی از یکسو و آلوم پک و پلی پک را از دیگرسو شامل می شود .
نفیسی خواه معتقد است که این مجموعه به زودی با برند رگستون در واردات و صادرات مواد اولیه صنعت سهمی بزرگ و قابل توجه خواهد داشت و از این منظر ایران پلاست را فرصتی مغتم برای معرفی برندهای تازه می داند.
واردات پتروپاک از کشورهای چین، کره، تایوان و برخی از کشورهای اروپایی صورت می گیرد و این شرکت صادراتی هم به کشورهای منطقه خاورمیانه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا