اخبار

معرفی محصولات جدید ضد اکسنده و پایدارکننده در برابر UV در نمایشگاه European Coatings Show 2017

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، برای اولین بار شرکت تولیدی و صنعتی SONGWON Industrial Co., Ltd در نمایشگاهEuropean Coatings شرکت کرد و نقش خود را در صنعت پوشش به همگان نشان داد. این شرکت آخرین تلاش‌ها و دستاوردهای خود در صنعت پوشش را نیز معرفی کرد. طبق گفته‌ی Philippe Schläpfer مسئول بخش مواد شیمیایی عملکردی: “ما در این شرکت تمرکز خود را برای طراحی مواد شیمیایی کاربردی در صنعت پوشش، جوهر و چسب قرار داده‌ایم. مشتریان ما هرکجا که باشند می‌توانند از محصولات طراحی شده‌ی ما استفاده کرده و از خدمات مشاوره و پشتیبانی ما حداکثر بهره را ببرند.”

شرکت تولیدی و صنعتی SONGWON با تاکید بر پایداری، محدوده‌ی گسترده‌ای از ضد اکسنده‌ها، پایدارکننده‌های UV و پایدارکننده‌های نوری آمینی (HALS) را در ECS 2017 معرفی خواهد نمود. محصولات منحصر به فرد و بارز آن‌ها در این نمایشگاه محدوده‌ی گسترده‌ای از بسپارهای HI-THANE و مواد واسطه و کاتالیزگرهای SONGCAT خواهد بود.

مواد پلی اورتانی HI-THANE که حاوی عوامل پوشش سطحی می‌باشد، در تولید چرم مصنوعی، بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر، چسب، انواع فیلم‌های پلاستیکی و چسبنده‌های جوهر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاتالیزگرها و مواد واسطه‌ی SONGCAT نیز در فرآیندهای پالایشی و آمیزه‌های آلی بر پایه‌ی بوتیل و اکتیل دسیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا