اخبار

معرفی پلیمرهای پایه زیستی جدید با کاربردهای نوآورانه در ChinaPlas 2019

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر از کپسول‌های قهوه گرفته تا بسیاری از بسته بندی‌های مواد غذایی با استفاده از گونه‌های PLA شرکت NaturWorks  با نام Ingeo قابل تولید است. این محصولات با گونه‌های مختلف در نمایشگاه CHINAPLAS  موجود بوده و علاقمندان قادرند از نزدیک با این گونه ها آشنا شده و کاربردهای هریک را مورد بررسی قرار دهند.

شرکت NaturWorks همواره در تلاش بوده است تا با توجه به نیازهای مشتریان، محصولات خود را بهبود داده و خواص بحرانی نظیر سدگری، مقاومت در برابر گرما و ضربه، قابلیت تغییر شکل در اثر گرما و … را در محصولات خود تقویت کند. این شرکت در تلاش بوده تا همواره علاوه بر بهبود موارد فوق، به مفهوم چرخه‌ی اقتصاد مدور در تولیدات خود توجه کند.

در غرفه‌ی شرکت NaturWorks واقع در نمایشگاه CHINAPLAS2019 بازدیدکنندگان مشاهده خواهند کرد که چگونه کیسه‌های چای و کپسول‌های قهوه‌ی ساخته شده از گونه‌های Ingeo قادرند به بهبود عطر و طعم این نوشیدنی ها کمک کرده و در عین حال زیست پایه و به راحتی قابل بازیافت شدن باشند.
علاوه بر این، اولین یخچال ساخته شده از محصولات شرکت NaturWorks در این غرفه حضور دارد. خواص سدگری مواد استفاده شده در این تولید به بهره وری مصرف انرژی از 7 تا 15 درصد کمک می‌کند. این میزان ز نتیجه‌ی سال ها تحقیق و توسعه توسط این شرکت است.

 

نمایشگاه ChinaPlas 2019 از 31 اردیبهشت تا سوم خردادماه در گوانگجوی چین برگزار می شود. گروه رسانه ای بسپار به عنوان همکار رسانه ای این نمایشگاه در ایران فعالیت می کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا