اخبار

معرفی پلیمری های صنعت ساختمان در نمایشگاه Chinaplas 2016

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در نمایشگاه ChinaPlas سال جاری که در شهر شانگهای برگزار خواهد شد، برخی از مواد و فناوری‌های نوینی که به استفاده از مواد زیست‌سازگار در صنعت ساخت و ساز منجر خواهند شد، در معرض عموم قرار خواهد گرفت. از این جمله می‌توان به لوله‌های پلاستیکی و چارچوب درب و پنجره اشاره نمود.

محصول PP-R مورد استفاده در سامانه لوله‌های انتقال آب شرب، ساخت شرکت Zhejiang Shuanglin Machinery، در دو شرایط آب گرم و سرد قابل بهره‌برداری بوده و در ساخت آن از فناوری جوش همگن (homogeneous welding) استفاده می‌گردد.

بر اساس ادعای این شرکت لوله‌های تولید شده از ملزومات بهداشتی و محیطی برخوردار است. این محصول در برابر دما و فشار مقاوم بوده و به دلیل عایق بودن حرارتی از اتلاف انرژی جلوگیری بعمل می‌آورد.

همچنین، در این نمایشگاه شرکتSichuan Goldstone Orient  فناوری خود در زمینه ساخت لوله‌های پلی‌اتیلنی تقویت شده با فلز با قطر بزرگ را معرفی خواهد نمود. این شرکت ادعا می‌دارد که برای اولین بار توانسته است از نوار U-شکل فولادی وارونه برای تقویت سازی لوله پلاستیکی عبور گاز را به مرحله ساخت برساند. این فناوری قادر به تولید لوله‌های آب با قطر 800 میلی‌متر می‌باشد.

در بخش دیگری از این نمایشگاه، شرکت Suzhou Dyun Recycling Machinery به معرفی واحد خردکننده و ریزکننده‌ی لوله تحت نام تجاری DYSSG خواهد پرداخت. این واحد قادر است لوله‌های PE، PP و PVC با قطر 1200 میلی‌متر را بصورت تکه‌های ریز درآورد. لوله‌های با طول 6-3 متر بدون نیاز به برش اولیه می‌توانند بطور مستقیم خرد شوند. واحد DYSSG در مصرف انرژی بهینه عمل کرده و با سامانه PLC کنترل می‌گردد.

نمایشگاه ChinaPlas در تاریخ 28-25 ماه آوریل (6 تا 9 اردیبهشت ماه) در شهر شانگهای برگزار خواهد شد. بیش از 3300 بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا