اخبار

معرفی پلی ال های پلی کربناتی برای صنعت پلی اورتان در UTECH Europe 2018

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت UBE پلی ال های پلی کربناتی خود با نام Eternacoll® را در نمایشگاه UTECH Europe 2018 معرفی خواهد کرد. امروزه بخش های پلی اورتانی در بازارهای مختلف جذابیت های بیشتری را به سمت و سوی خود جلب نموده است.

در جهت پاسخ گویی هرچه بیشتر به نیازهای کاربردی، شرکت UBE پلی ال های پلی کربناتی Eternacoll® را طراحی و تولید نموده است. این محصول جدید راه حل های گسترده ای را در جهت ایجاد امکاناتی طراحی شده و دارای ماندگاری طولانی مدت ارائه داده است. از جمله ویژگی های حائز اهمیت این محصولات می توان به پایداری گرمایی، ماندگاری در برابر روغن ها، پایداری آبکافتی، پایداری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و پایداری شیمیایی نام برد.

همانطور که گفته شد تیم مربوط به تولید این محصول در شرکت UBE به معرفی آن در نمایشگاه UTECH Europe 2018 خواهند پرداخت. علاوه بر این محصول، محصول دیگری با نام ETERNATHANE® نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد که نوعی پیش بسپار (Prepolymer) می باشد.

اگر شما هم از افرادی هستید که برنامه دارید در این نمایشگاه شرکت کنید، پیشنهاد می شود ارائه ی فنی در زمینه ی تولید این محصولات را با عنوان ” درزگیرهای پلی اورتانی دی ال پایه ی پلی کربنات با مقاومت  بهبود یافته در شرایط آب و هوایی مخصوص صنایع ساختمانی و ساخت و ساز” را فراموش نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا